Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky
Met welk programma download je?: Spotnet?
Wanneer begon je probleem?: Een aantal weken geleden.
Ik heb een mijn account weer geactiveerd (betaling Eweka) na een aantal maanden niet gedownload te hebben.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan geen films/series meer downloaden.
Het voortgangsbalkje loopt op normale snelheid, maar bij tijd zie ik vaak meer dan 1000.000 uren. Zodra het voortgangsbalkje vol is wordt er aangegeven dat het downloaden mislukt is.
Ik gebruik spotnet nu ongeveer 1 jaar en heb hier nog nooit problemen mee gehad. Altijd via Eweka
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb op jullie site gekeken of andere dit probleem ook hebben/hadden.
Ik weet verder niet wat ik zou kunnen doen (ik heb weinig verstand van pc's en van programma's)
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
? (Geen idee wat hier bedoeld wordt