foutmelding bij starten download
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 sep 2013, 14:43
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
foutmelding bij starten download
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: grabbit
Wanneer begon je probleem?: toen ik wilde gaan downloaden
Geef een beschrijving van je probleem: als ik wil downloaden krijg ik een melding in beeld, download start overigens wel. de foutmelding is:
CommentStarter: GetComments: Datareader not available: SQlite error nu such table: comments
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: grabbit
Wanneer begon je probleem?: toen ik wilde gaan downloaden
Geef een beschrijving van je probleem: als ik wil downloaden krijg ik een melding in beeld, download start overigens wel. de foutmelding is:
CommentStarter: GetComments: Datareader not available: SQlite error nu such table: comments
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: foutmelding bij starten download
Lijkt me een corrupte database.
Sluit Spotnet.
Ga naar de Spotnetmap: c:\ProgramData\Spotnet
Verwijder of hernoem de databasebestanden (.dbs en .dbc) en start spotnet opnieuw op.
Dan wordt er een nieuwe database aangemaakt.
Voor het verwijderen van de database kun je ook Spotnet folders gebruiken.
Kom je er zo uit? Ik hoor graag van je of dat gelukt is!
Sluit Spotnet.
Ga naar de Spotnetmap: c:\ProgramData\Spotnet
Verwijder of hernoem de databasebestanden (.dbs en .dbc) en start spotnet opnieuw op.
Dan wordt er een nieuwe database aangemaakt.
Voor het verwijderen van de database kun je ook Spotnet folders gebruiken.
Kom je er zo uit? Ik hoor graag van je of dat gelukt is!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 sep 2013, 14:43
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
Re: foutmelding bij starten download
Hoi. ik heb de bestanden bekeken op C:programfiles/spotnet maar er staat er geen 1 tussen die eindigt op .dbs of .dbc
zit ik dan wel goed of moet ik ergens anders zoeken?
zit ik dan wel goed of moet ik ergens anders zoeken?
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: foutmelding bij starten download
Hai wendy...
Het is c:\ProgramData\Spotnet
Gebruik anders even het tooltje (spotnet folders: zie link hierboven) Dan hoef je niet te zoeken!

Het is c:\ProgramData\Spotnet
Gebruik anders even het tooltje (spotnet folders: zie link hierboven) Dan hoef je niet te zoeken!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 sep 2013, 14:43
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: foutmelding bij starten download
Goed zo!
Jij bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost!
Jij bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 mei 2014, 12:19
- Usenet: xsnews
- Internet: upc
Re: foutmelding bij starten download
hoi ik had de zelfde fout melding in spotnet 1.8.1 heb er allen een andere oplossing op gevonden die ik graag wil delen.
Ik ben bijna een week er mee bezig geweest.
ben op een gegeven moment in spotnet zelf gaan zoeken, want ondanks de foutmeldingen kon ik nog wel downloaden.
daar vond ik de spot, ''SQLite Expert Professional 35202439 Final" hier mee heb ik een SQLite-database bestand aangemaakt in de map "C:\ProgramData\Spotnet\Admin" deze "History1" vervolgens deze database gekopieerd naar "C:\ProgramData\Spotnet"
daarna spotnet opnieuw opgestart en klaar alle foutmeldingen verdwenen als sneeuw voor de zon
ik wist niet goed waar ik mn vinding moest plaatsen maar aangezien er best veel mensen dit probleem delen
moet ik dit met jullie delen als ik nog ergens mee van dienst kan zijn omtrend dit probleem
ik help graag als ik kan
Ik ben bijna een week er mee bezig geweest.
ben op een gegeven moment in spotnet zelf gaan zoeken, want ondanks de foutmeldingen kon ik nog wel downloaden.
daar vond ik de spot, ''SQLite Expert Professional 35202439 Final" hier mee heb ik een SQLite-database bestand aangemaakt in de map "C:\ProgramData\Spotnet\Admin" deze "History1" vervolgens deze database gekopieerd naar "C:\ProgramData\Spotnet"
daarna spotnet opnieuw opgestart en klaar alle foutmeldingen verdwenen als sneeuw voor de zon
ik wist niet goed waar ik mn vinding moest plaatsen maar aangezien er best veel mensen dit probleem delen
moet ik dit met jullie delen als ik nog ergens mee van dienst kan zijn omtrend dit probleem

ik help graag als ik kan

kan niet bestaat niet, alleen voor wie niets probeert ;D ;D