Binnenhalen headers
Moderator: Moderator Team
-
Binnenhalen headers
Hallo,
Ik zit bij UPC en die heeft geen newsserver dus die kan ik niet gebruiken om de headers binnen te halen. Kan ik nu ook gewoon een andere newsserver (bijv Ziggo) invullen op de 1e regel in het Server-bestand en dan op de 2e en 3e regel de gegevens van je payserver of andere gratis server waarmee je gaat downloaden? Als dat niet kan ben ik dus gebonden aan een adres van een andere gratis server of zie ik dat verkeerd?
Ik zit bij UPC en die heeft geen newsserver dus die kan ik niet gebruiken om de headers binnen te halen. Kan ik nu ook gewoon een andere newsserver (bijv Ziggo) invullen op de 1e regel in het Server-bestand en dan op de 2e en 3e regel de gegevens van je payserver of andere gratis server waarmee je gaat downloaden? Als dat niet kan ben ik dus gebonden aan een adres van een andere gratis server of zie ik dat verkeerd?
-
Re: Binnenhalen headers
Je kan op de eerste regel Ziggo invullen als die een betere header retentie heeft dan de payserver.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor de Ziggo server.
Anders doet deze het niet.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor de Ziggo server.
Anders doet deze het niet.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 22 feb 2011, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Binnenhalen headers
dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me