Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 181 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: HetNet Welke Internet Provider heb je?: KPN Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: zone alarm Met welk programma download je?: Support Request Template Wanneer begon je probleem?: Direct bij installatie Geef een beschrijving van je probleem: Kan niet downloaden via de pijl. Error mededeling:
Fout tijdens starten van SABnzbd
Deze start onder W7 niet op wel in XP. In XP geen enkele problemen.
SABnzbd is onder W7 ook niet los te openen in XP wel.
Waar gaat het fout? XML bestand.:
Ik zie het verschil niet dan alleen heb ik mijn username en password verwijdert en ik heb een andere provider.
Nogmaals: onder WinXP draait hij prima met dezelfde settings .
SABnzbd is niet geinstalleerd. Wel geprobeerd maar laat zich niet openen. Idem de SAB die in de hoofddirectory staat. Laat zich ook niet openen.
Mogelijk is er wat met Win7 aan de hand omdat onder WinXP het wel goed gaat overigens ook zonder dat SABnzbd geinstalleerd is.
Kijk nu eens aandachtig naar het voorbeeld dat Wheaten je geeft, wat mis je in jouw XML als je even je username en password vergeet ?
Ik zie namelijk een hoop incomplete data.
Onder downloads en uploads staan helemaal geen gevenens van je Usenet provider.
Nogal logisch dat dan het downloaden niet lukt, programma heeft immers niet de juiste/complete gegevens.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
De server, username en password staan wel degelijk in service.xml - zie helemaal boven maar ik moest op jullie advies de username en password weghalen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.