Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo 150Mb
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smartsecurity 7
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Meteen na installatie.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan niet inloggen en krijg de melding "502 news.pureusenet.nl: Access denied to your node - support@pureusenet.nl (502)". Ik kan met dezelfde inloggegevens wel inloggen op de Pure Usenet website.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet opnieuw geïnstalleerd, computer meerdere malen opnieuw opgestart, SABnzbd ge-deïnstalleerd, firewall en AV uitgeschakeld, en de Spotnet map in Application Data hernoemt naar Spotnet.bck, zodat er een nieuwe Spotnet map aangemaakt werd. Ik heb daarnaast gebruik gemaakt van de configurator op pureusenet.nl om er zeker van te zijn dat mijn inloggegevens juist zijn en GEEN copy/paste gebruikt voor mijn inlognaam en/of wachtwoord.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="" Type="Headers"/>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="" Type="Uploads"/>
</Spotnet>