Error 502 met juiste inloggegevens

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Tsumujikaze
Berichten: 3
Answers: 0
Lid geworden op: 07 mar 2014, 23:38
Usenet: Pure Usenet
Internet: Ziggo 150Mb

Error 502 met juiste inloggegevens

#1

Bericht door Tsumujikaze »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo 150Mb
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smartsecurity 7
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Meteen na installatie.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan niet inloggen en krijg de melding "502 news.pureusenet.nl: Access denied to your node - support@pureusenet.nl (502)". Ik kan met dezelfde inloggegevens wel inloggen op de Pure Usenet website.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet opnieuw geïnstalleerd, computer meerdere malen opnieuw opgestart, SABnzbd ge-deïnstalleerd, firewall en AV uitgeschakeld, en de Spotnet map in Application Data hernoemt naar Spotnet.bck, zodat er een nieuwe Spotnet map aangemaakt werd. Ik heb daarnaast gebruik gemaakt van de configurator op pureusenet.nl om er zeker van te zijn dat mijn inloggegevens juist zijn en GEEN copy/paste gebruikt voor mijn inlognaam en/of wachtwoord.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<?xml version="1.0"?>

-<Spotnet>

<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="" Type="Headers"/>

<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="" Type="Downloads"/>

<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="" Type="Uploads"/>

</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Answers: 0
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 110

Re: Error 502 met juiste inloggegevens

#2

Bericht door Wheaten »

Waarschijnlijk is je username en password fout:
bron pure usenet

Neem de gegevens exact over uit de mail die je van Pure Usenet hebt ontvangen.

Topicstarter
Tsumujikaze
Berichten: 3
Answers: 0
Lid geworden op: 07 mar 2014, 23:38
Usenet: Pure Usenet
Internet: Ziggo 150Mb

Re: Error 502 met juiste inloggegevens

#3

Bericht door Tsumujikaze »

Dat dacht ik eerst ook, maar via sabnzbd kan ik daarmee wel inloggen en downloaden. het zit dus in Spotnet lijkt mij.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 08 maart 2014, 14:59] --

Zoals je kan zien werkt het wel bij gebruik van dezelfde settings in SABnzbd:

Afbeelding

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1423
Answers: 0
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06

Re: Error 502 met juiste inloggegevens

#4

Bericht door Ypsos »

Tsumujikaze schreef:Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Met welk programma download je?: Spotnet
Als je met Spotnet(SABnzbd) download klopt de onderstaande info (screenshot) niet.
Tsumujikaze schreef: Zoals je kan zien werkt het wel bij gebruik van dezelfde settings in SABnzbd:

Afbeelding
http://localhost:8080/ is de web interface voor SABnzbd standallone!

Met Spotnet(SABnzbd) is dit http://localhost:8090/ (8090) en zeker niet de "Quick-Start Wizard", dit gebeurd alleen als je op C:\Program Files (x86)\Spotnet\SABnzbd.exe klikt, of je moet de standallone versie van SABnzbd geïnstalleerd hebben, C:\Program Files (x86)\SABnzbd\SABnzbd.exe (maar dat heb je niet aangegeven)

meer info en oplossing: Spotnet/SABnzbd http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=6125

>> oplossing lezen vanaf hier: SABnzbd Quick-Start Wizard

Dit is dan de oplossing: Klik op de button "Reset SABnzbd voor Spotnet" daarna Spotnet opnieuw opstarten
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
Tsumujikaze
Berichten: 3
Answers: 0
Lid geworden op: 07 mar 2014, 23:38
Usenet: Pure Usenet
Internet: Ziggo 150Mb

Re: Error 502 met juiste inloggegevens

#5

Bericht door Tsumujikaze »

Ik heb het probleem gevonden! Spotnet kan niet omgaan met het euroteken. Ik had een € in mijn wachtwoord zitten en heb deze nu verwijderd. Het werkt! Bedankt voor alle hulp mensen!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer