Het lijkt het mij een leuk idee om bij te dragen aan spotweb door een thema te programmeren op het bootstrap framework. Ik heb de kennis in huis om het huidige thema om te zetten naar het bootstrap framework, wel zal er enorm veel tijd in gaan zitten.
Als informatica student probeer ik zoveel mogelijk ervaring op te doen bij het programmeren van websites, applicaties en meer. Ik heb in het verleden al vele websites geprogrammeerd in PHP en CSS en een plug-in geschreven voor het Magento webshop platform.
Voor ik aan dit project begin vraag ik mij af of er meer programmeurs zijn die de commits die ik op github zou maken zouden willen ondersteunen? Is er een kans dat het thema, mits het goed werkt en bug vrij is, zou worden opgenomen in een final spotweb release op de master branch al dan niet als secondary theme? Is er een nieuwe template in ontwikkeling?
Het lijkt mij zonde als ik hier heel veel tijd in ga stoppen en het thema vervolgens niet zou worden geaccepteerd of door enkel een handje vol gebruikers zou worden gebruikt.
Graag hoor ik jullie mening over het project wat ik graag zou willen starten.

gr, Niels