Initiële / optionele scheiding Spotnet spots en andere spots

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Cherek
Answers: 0

Initiële / optionele scheiding Spotnet spots en andere spots

Bericht door Cherek »

Zover ik begrepen heb wordt er iets van verificatie van correcte spots uitgevoerd door de handtekeningen die verkregen worden.
Desondanks merk ik dat ik bij sommige spots de melding krijg dat de hantekening niet gecontroleerd kon worden (o.i.d.).
Leidt de (geverifieerde) handtekening tot de verscheining van een serie tekens boven de spotter-naam?

Zoja, dan zou het (vanaf 1 maart eventueel) misschien handig zijn een soort automatisch filter te maken van spots met handtekening, en alle gevonden spots.
Op die manier zou je dan enigzins fake-spots uit kunnen sluiten lijkt me. Maar misschien overschat ik de handtekening-functie?

gerstr

Re: Initiële / optionele scheiding Spotnet spots en andere s

Bericht door gerstr »

Laten we even geduld hebben met zijn allen. Tot 1 maart zal er nog gesynchroniseerd worden met FTD, daarna zijn we afhankelijk van eigen spots.

En ja het zou goed zijn als die gemodereerd kunnen worden, zie ook dit draadje:
viewtopic.php?f=3&t=684&hilit=fake

Topicstarter
Cherek

Re: Initiële / optionele scheiding Spotnet spots en andere s

Bericht door Cherek »

Hoi ger,
Uiteraard heb ik geduld. Ik ben al blij dat er al zo snel een in de basis goed programma is gekomen, met een groeiende community en zelfs al add-ons.
Ik wist alleen niet zeker of ik het handtekeningen gedeelte van spotnet goed begrepen had. Ik heb ook het een en ander op GoT gelezen mbt public en private keys, dat ik eerlijk gezegd maar half begrijp.

Dit leek me echter een "simpele" firs line of defence, aangezien de functionaliteit al is ingebouwd, zodat er alleen een vervolg (filtering) kan worden toegevoegd.
Maar de ontwikkelaar(s) zal ongetwijfeld zelf met goede opties komen om Spotnet zo schoon mogelijk te houden.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer