hulp bij wachtwoord resetten

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
CornevG
Answers: 0
Internet: ziggo

hulp bij wachtwoord resetten

Bericht door CornevG »

Heb sinds 2 weken een nieuwe pc. Spotnet 8.1 ginstalleerd. Automatisch kom ik bij het inlogscherm. 2 weken lang gewoon gewerkt nu krijg ik een melding dat het wachtwoord niet klopt. Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten>
verplaatst uit feedback & informatie
- ardy43

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: hulp bij wachtwoord resetten

Bericht door ardy43 »

Hoi CornevG,

Check even of je niet aan je downloadlimiet voor deze maand zit? Zie probleem met downloaden :D

Topicstarter
CornevG

Bericht door CornevG »

Dag Ardy,

Ik heb inderdaad een mail van ziggo gehad dat ik mijn limiet heb bereikt. Kortom, een en ander heeft dus met elkaar te maken? Als ik weer kan downloaden van Ziggo, dan hoef ik niet weer opnieuw in te loggen, of anders gezegd dan kan ik spotnet weer gewoon gebruiken?

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

CornevG schreef:Dag Ardy,

Ik heb inderdaad een mail van ziggo gehad dat ik mijn limiet heb bereikt. Kortom, een en ander heeft dus met elkaar te maken? Als ik weer kan downloaden van Ziggo, dan hoef ik niet weer opnieuw in te loggen, of anders gezegd dan kan ik spotnet weer gewoon gebruiken?
Ja dat klopt. Als je van dit limiet af wilt kan je een payserver nemen.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
CornevG

Bericht door CornevG »

Dag Ardy,

Door het proberen ed. even door de limiet heen. Normaal gesproken moet het afdoende zijn. Had spotnet alweer verwijderd..... ga hem nu maar weer opnieuw installeren en een paar dagen wachten.... evengoed bedankt voor de reactie en als ik er over een paar dagen niet uitkom meld ik mezelf weer. thks

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

Limieten zijn per maand en alleen van toepassing op nieuwsgroepen. Quota zijn per maand en niet op te sparen. Quota kunnen op verschillende dagen van de maand starten.
Misschien moet je dus nog even wachten omdat de Quota op verschillende dagen van de maand starten. :)

Ik zet dit topic naar opgelost, dus nog even afwachten,anders even laten weten :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer