Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1. Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: newsxs Welke Internet Provider heb je?: kpn Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: essentials Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: soms Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan alles als een speer downloaden. Alleen op <knip> en <knip> bepaalde films krijg ik geen download. Hij zet hem in de download que en geeft dan 2 tot 3 Kb/sec en 158 uur. Na 5 minuten geeft hij mislukt. Normaal haal ik makkelijk 800Kb +. Tot nu toe alleen bij deze film / serie. XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Over de snelheid,Waarschijnlijk is er een takedown request geweest voor de films die je wil downloaden. doordat de bestanden er nog maar gedeeltelijk opstaan wordt de snelheid steeds lager.
Op dit forum krijgen we steeds vaker meldingen van mensen die problemen hebben met het compleet downloaden van (met name) films of series. Regelmatig heeft dit te maken met de "Notice and Takedown" afspraken (NL) / de Digital Millennium Copyright Act (DMCA) (VS) . Dat houdt in dat auteursrechtelijk beschermd materiaal is verwijderd op verzoek van de belanghebbenden.
Lees verder Download mislukt? Lees dit eerst!
Ik blijf het raar vinden. Probeer net <knip> seizoen 1 DVD te downloaden: probleemloos 850Kb+. Start ik een willekeurige <knip> spot begint tie op 850K+ en zakt compleet weg naar 2kB+ Het is ook alleen met die en met <knip> voorzover ik weet.
Het wegvallen van je snelheid is idd het gevolg van een takedown. Feit dat sommige downloads wel gaan, bv een DVD met meerdere afleveringen of films komt omdat de robots van bv Sony de spottitel niet kunnen herleiden naar een auteurs rechtelijk bestand.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.