downloaden van films met nieuwe provider

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
jkiffen66
Answers: 0
Usenet: telfort
Internet: telfort

downloaden van films met nieuwe provider

Bericht door jkiffen66 »

goedemorgen, ik heb sinds deze week nieuwe provider. ik had voorheen online en nu dus telfort. ik had dit ook voorheen samen met mijn expartner en dat ging prima met het downloaden. nu moet ik natuurlijk een nieuwe provider selecteren. ik moet daarbij kiezen voor anders....ik denk dan bij de tweede regel newsreader1.eweka.nl maar waar ik op strand is de gebruikersnaam en het wachtwoord. ik heb gisteren al gebeld naar telfort...maar die zeiden mij dat ik contact op moest nemen met jullie. als ik de gebruikersnaam en het wachtwoord gebruik wat ik hier heb, dan kom ik niet verder....dat is erg lang. ik gebruikte bij mijn expartner altijd 161401 met een wachtwoord...maar ik weet dat wachtwoord dus niet...kunnen jullie me helpen :D alvast bedankt. groetjes van jacqueline.
Verplaatst vanuit Feedback en Informatie
- ManiaK

hjvbft
Answers: 0

Re: downloaden van films met nieuwe provider

Bericht door hjvbft »

Om de usenet server van Eweka te kunnen gebruiken is er een gebruikersnaam en wachtwoord nodig van Eweka.
Inloggen met een spot-net account op Spotnet werkt niet.
De inlog kan verkregen worden via Eweka of via de expartner (bijv. via servers.xml of mail van Eweka).
Het is ook mogelijk om zelf een account te nemen bij Eweka of een andere usenet provider.
Ter info: Telfort heeft geen usenet server.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer