Ik kan niet meer downloaden
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 jul 2013, 16:21
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Ik kan niet meer downloaden
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Ziggo
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik zou niet weten wat ik gedaan heb v????r het probleem, het was er ineens
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik wil downloaden klik ik op het blauwe pijltje en dan staat er dat hij geen verbinding kan maken met de externe server, wat wordt hiermee bedoeld
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Ziggo
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik zou niet weten wat ik gedaan heb v????r het probleem, het was er ineens
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik wil downloaden klik ik op het blauwe pijltje en dan staat er dat hij geen verbinding kan maken met de externe server, wat wordt hiermee bedoeld
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Ik kan niet meer downloaden
Ik ga ervan uit dat je Eweka betaald hebt?
Zo ja:
Zo ja:
- Controleer je inlog gegevens en server van Eweka, of deze goed is ingesteld binnen spotnet
- Sluit spotnet af
- ga naar "c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
- Hier staan 2 bestanden, 1 met extentie *.dbs en 1 met *.dbc, hernoem deze naar *.dbs.bak en *.dbc.bak
- Start spotnet weer op.
Geen reactie van TS, daarom
Heropenen? Stuur me een PB

- ManiaK
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules