Heb een vraagje en waarschijnlijk al door andere gevraagd ook, meestal kan je de reacties van mensen knippen en plakken (copy & paste), nu lukt dat me op geen enkele manier in de tool 05...wat kan het probleem zijn of werkt dat gewoon niet?
De maker van Spotnet heeft besloten om de rechtermuisknop in Spotnet te disabelen. Omdat dit in de executable zelf is gedaan, kan ik hier ook niet omheen programeren.
Enige wat je kan doen is een gebruiker quoten en dan aanpassen.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
nou weet niet waar ik ze dan heb, ik zie bij de namen bij de reaties geen filter icoon of rode stip. Zie alleen datum/tijd naam van de spotter en zijn avatar. heb al een versie eerder geprobeerd maar helaas geen filter icoon te zien bij de namen.
en dat kleine grijze oortje zie ik ook niet, die bedoel jij zeker. De filter is jou avatar en de stip weet ik ffies niet.
Maar dat grijze kleine oortje zie ik niet en heb bijna alle versies geprobeerd van tool01 tot tool 05.
Dit zou je moeten zien:
! = raporteren, @ = reply en c = Citeren
Als je dit niet ziet, denk ik dat je een van de Windows7 versie hebt, met een eigen wil. Er zijn een aantal meldingen geweest met windows7 waarbij de templates niet goed werken. (Komt omdat Microsoft zijn eigen afspraken niet volgt)
Je kan als alternatief, mijn thema's deinstalleren en SIL gebruiken.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.