Inloggen lukt niet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Inloggen lukt niet
Ik kan na installatie niet inloggen op spotnet.
Heb gekeken bij veelgestelde vragen. Alleen abacadabra gevonden. Deze vraag is al eens eerder gesteld. De antwoorden riepen nog meer vragen op.
Ik zit bij ziggo en hoe kom ik aan een juiste gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik hoop dat er iemand BEGRIJPELIJK een antwoord kan geven. Alvast hartelijk dank.
Bert (Spotnet leek)
Heb gekeken bij veelgestelde vragen. Alleen abacadabra gevonden. Deze vraag is al eens eerder gesteld. De antwoorden riepen nog meer vragen op.
Ik zit bij ziggo en hoe kom ik aan een juiste gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik hoop dat er iemand BEGRIJPELIJK een antwoord kan geven. Alvast hartelijk dank.
Bert (Spotnet leek)
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Inloggen lukt niet
Hoi bert57,
Zie dit bericht over inloggen met Ziggo,Ervaringen & Discussie: Ziggo
Verder waren(of zijn er nog) problemen met de server van Ziggo,zie Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD! Het kan zijn dat je het serveradres moet vervangen door het IP adres,zie dit bericht
Zie dit bericht over inloggen met Ziggo,Ervaringen & Discussie: Ziggo

Verder waren(of zijn er nog) problemen met de server van Ziggo,zie Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD! Het kan zijn dat je het serveradres moet vervangen door het IP adres,zie dit bericht
-
Ik lees ergens IP adres invullen bij server adres. Er wordt bij het inloggen niet gevraagd om een serveradres. Dit bedoeld ik nou met BEGRIJPELIJK. Bedankt voor je antwoord, maar weer roept dit een vraag: wat is een serveradres waar moet je een server adres invullen?
-
Instellingen
Afhankelijk van je domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl <=> news.quicknet.nl
@multiweb.nl <=> news.quicknet.nl
@casema.nl <=> news.casema.nl
@home.nl <=> news.home.nl
@ziggo.nl <=> news.ziggo.nl
Voorbeeld je hoofd e-mail adres is: jansen@home.nl dan gebruik je als news-server: news.home.nl + het daarbij behorende wachtwoord, bij twijfel Log in bij mijn ziggo en controleer het hoofd e-mail adres.
Ziggo newsserver instellingen

Verbindigen
max 4 threads per verbinding
bijvoorbeeld;

*Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres, en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Dan klik je op verbinden.
Zie ook deze Spotnet handleiding
Afhankelijk van je domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl <=> news.quicknet.nl
@multiweb.nl <=> news.quicknet.nl
@casema.nl <=> news.casema.nl
@home.nl <=> news.home.nl
@ziggo.nl <=> news.ziggo.nl
Voorbeeld je hoofd e-mail adres is: jansen@home.nl dan gebruik je als news-server: news.home.nl + het daarbij behorende wachtwoord, bij twijfel Log in bij mijn ziggo en controleer het hoofd e-mail adres.
Ziggo newsserver instellingen

Verbindigen
max 4 threads per verbinding
bijvoorbeeld;

*Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres, en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Dan klik je op verbinden.
Zie ook deze Spotnet handleiding

-
bedankt voor je tijd en moeite ardy43. Maar het lukt niet. Gebruikersnaam/wachtwoord is onjuist.
Mijn hoofdemailadres heb ik nog nooit gebruikt. Ik wist het niet eens. Heb dit emailadres opgezocht bij ziggo. Blijkt een emailadres te zijn die eindigt met @home.nl (?????)
Misschien tik ik een verkeerd wachtwoord in? Dit moet toch hetzelfde zijn als die je gebruikt bij inloggen bij ziggo? Dit werkt niet. Heb geen idee wat ik verkeerd doe.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 08 jul 2013, 07:03] --
Eindelijk gelukt!! Bij inloggen moet ik dus het wachtwoord van dat email adres intikken. Mijn email was nog nooit actief ingesteld. Ik had dus ook nog geen wachtwoord. Dit alsnog aangemaakt. Nu lukt het inloggen bij spotnet wel.
In ieder geval bedankt ardy43
Mijn hoofdemailadres heb ik nog nooit gebruikt. Ik wist het niet eens. Heb dit emailadres opgezocht bij ziggo. Blijkt een emailadres te zijn die eindigt met @home.nl (?????)
Misschien tik ik een verkeerd wachtwoord in? Dit moet toch hetzelfde zijn als die je gebruikt bij inloggen bij ziggo? Dit werkt niet. Heb geen idee wat ik verkeerd doe.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 08 jul 2013, 07:03] --
Eindelijk gelukt!! Bij inloggen moet ik dus het wachtwoord van dat email adres intikken. Mijn email was nog nooit actief ingesteld. Ik had dus ook nog geen wachtwoord. Dit alsnog aangemaakt. Nu lukt het inloggen bij spotnet wel.
In ieder geval bedankt ardy43
-