Downloaden mislukt
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: xsnews
- Internet: KPN
Downloaden mislukt
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: xsnews
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen idee wat ik gedaan heb toen het probleem ontstond. Heb onlangs wel mn abo bij xsnews geupgrade naar een sneller abo, maar daarvoor had ik ook al weleens problemen. Opnieuw installeren deed dan wonderen. Nu werkt dat niet meer.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een film wil downloaden dan download het heel snel, maar geeft een downloadsnelheid aan van 2 kb. En bij de downloadtijd staan heel veel getallen achter elkaar.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 mei 2013, 22:54] --
Aanvulling op het probleem:
Als ik een film wil downloaden dan download het heel snel, maar geeft een downloadsnelheid aan van 2 kb. En bij de downloadtijd staan heel veel getallen achter elkaar. Maar vervolgens geeft spotnet aan dat de download mislukt is.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 mei 2013, 23:27] --
Heb zojuist nogmaals opnieuw spotnet geinstalleerd. Als ik een zoekopdracht geef en vervolgens één van de spots aanklik dan loopt Spotnet vast en geeft aan dat er naar een probleem gezocht moet worden.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: xsnews
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen idee wat ik gedaan heb toen het probleem ontstond. Heb onlangs wel mn abo bij xsnews geupgrade naar een sneller abo, maar daarvoor had ik ook al weleens problemen. Opnieuw installeren deed dan wonderen. Nu werkt dat niet meer.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een film wil downloaden dan download het heel snel, maar geeft een downloadsnelheid aan van 2 kb. En bij de downloadtijd staan heel veel getallen achter elkaar.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 mei 2013, 22:54] --
Aanvulling op het probleem:
Als ik een film wil downloaden dan download het heel snel, maar geeft een downloadsnelheid aan van 2 kb. En bij de downloadtijd staan heel veel getallen achter elkaar. Maar vervolgens geeft spotnet aan dat de download mislukt is.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 mei 2013, 23:27] --
Heb zojuist nogmaals opnieuw spotnet geinstalleerd. Als ik een zoekopdracht geef en vervolgens één van de spots aanklik dan loopt Spotnet vast en geeft aan dat er naar een probleem gezocht moet worden.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Downloaden mislukt
Hoi Harmen,
Je zou eerst kunnen proberen om spotnet te verwijderen via het configuratiescherm,programma's,programma verwijderen.
Je kunt ook de Spotnet Removal Tool gebruiken, om zeker te zijn dat alles 100% verwijderd is. Spotnet removal tool
daarna Download Spotnet 1.8.1
Mocht dat niet helpen dan is het waarschijnlijk een .NET framework fout. Probeer daarom eens om .NET Framework opnieuw te installeren.
hoe dat moet staat viewtopic.php?f=3&t=5271#p46280
Zie ook Download mislukt? Lees dit eerst!
En lees hier over Encrypted Link? NZB bestand openen met Spotnet? Lees dit!
Laat je nog even weten of dit je probleem verhelpt?
Je zou eerst kunnen proberen om spotnet te verwijderen via het configuratiescherm,programma's,programma verwijderen.
Je kunt ook de Spotnet Removal Tool gebruiken, om zeker te zijn dat alles 100% verwijderd is. Spotnet removal tool
daarna Download Spotnet 1.8.1
Mocht dat niet helpen dan is het waarschijnlijk een .NET framework fout. Probeer daarom eens om .NET Framework opnieuw te installeren.
hoe dat moet staat viewtopic.php?f=3&t=5271#p46280
Zie ook Download mislukt? Lees dit eerst!
En lees hier over Encrypted Link? NZB bestand openen met Spotnet? Lees dit!
Laat je nog even weten of dit je probleem verhelpt?

-
Spotnet removal tool en daarna spotnet opnieuw installeren heeft niet gewerkt. Als spotnet na het opnieuw installeren klaar is met alle spots en reacties op te halen dan krijg ik de melding : Er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutOfMemoryException. Daarna kan ik wel een spot aanklikken, maar krijg dan de melding : Commentstarter: unable to open the database file.
Maar ga nu eens aan de slag met .NET. Laat het straks horen.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 mei 2013, 11:03] --
Hm, er staat bij mij geen Microsoft .NET tussen. Het is maar een heel kort lijstje met software...desalniettemin toch via jullie link .NET 4 opnieuw geinstalleerd, maar na de installatie geeft hij aan dat .NET 4 al geinstalleerd is. Dus wat moet ik nu doen? Kan .NET 4 dus niet deinstalleren omdat deze niet in de lijst met programma's staat.
Maar ga nu eens aan de slag met .NET. Laat het straks horen.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 04 mei 2013, 11:03] --
Hm, er staat bij mij geen Microsoft .NET tussen. Het is maar een heel kort lijstje met software...desalniettemin toch via jullie link .NET 4 opnieuw geinstalleerd, maar na de installatie geeft hij aan dat .NET 4 al geinstalleerd is. Dus wat moet ik nu doen? Kan .NET 4 dus niet deinstalleren omdat deze niet in de lijst met programma's staat.
-
Over de foutmelding lees krijg deze error System.OutofMemoryExeption
Opmerking: .NET Framework 4.5 is al opgenomen in Windows 8 en Windows Server 2012.
U hoeft deze software daarom niet te installeren op deze besturingssystemen,hier te lezen http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... x?id=30653
Zou je eens willen controleren of NET Framework goed geinstalleerd is?
zie NET Framework verificatie
Opmerking: .NET Framework 4.5 is al opgenomen in Windows 8 en Windows Server 2012.
U hoeft deze software daarom niet te installeren op deze besturingssystemen,hier te lezen http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... x?id=30653
Zou je eens willen controleren of NET Framework goed geinstalleerd is?
zie NET Framework verificatie

-
Heb de verificatie uitgevoerd en deze was goed. Daarna spotnet nogmaals verwijderd en geinstalleerd, maar krijg weer dezelfde melding
.

-
-
Tnx Ardy, ik ga de oudere versie van spotnet installeren en hopen dat het werkt. De andere oplossingen zijn te moeilijk voor mij aangezien ik echt een leek ben op dit gebied.
-
-
-