Het Toevoegen Van Spots Is Eigenljk Het Zelfde Als Met Ftd Op Een Ding Na.
Wat Wordt Er Bedoelt Met NZB? Hier Kom Ik Geen Wijs Uit.
Alvast Bedankt.

Moderator: Moderator Team
OK, ik heb t gevonden. In het server bestandje in /program data/spotnet. daar stond mijn uploadserver niet goed ingesteld. Heb t even veranderd en kon meteen de nzb van de harde schijf uploaden !!!Masutrix schreef:Helaas loop ik ook tegen hetzelfde probleem. Welk NZB bestand moet ik dan toevoegen ? Die ik op mijn harde schijf heb staan, of die op de server staat ? Bij de nzb op mijn harde schijf krijg ik de melding : Kan nzb niet posten ? Details: Fout tijdens het uploaden. Details: 441 Nonexistent newsgroup(s). (alt.binaries.boneless) En bij de NZB van de server, krijg ik : Kan de nzb niet vinden, controleer of het bestand bestaat !
Misschien een handleiding over het toevoegen van spots ?
Wat bedoel je precies?Dirkje60 schreef:Het Zal Inderdaad Handig Zijn Want Ik Kom Er Geen Wijs Uit.
De eerste vraag is of je een nzb maakt bij het uploaden. Zo nee, dan hoef je hier niets mee te doen. Zo ja, dan kun je hem invoegen in je 'post' op spotnet...Dirkje60 schreef:Het Zal Inderdaad Handig Zijn Want Ik Kom Er Geen Wijs Uit.
Mr.Cartmenez schreef:Wat bedoel je precies?Dirkje60 schreef:Het Zal Inderdaad Handig Zijn Want Ik Kom Er Geen Wijs Uit.