Spotnet maakt computer traag?

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
GinaenRuud
Answers: 0
Usenet: Wondernews
Internet: UPC

Spotnet maakt computer traag?

Bericht door GinaenRuud »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: wondernews/download2day
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: soms newsleecher, meestal spotnet
Wanneer begon je probleem?: Wilde op de computer TV kijken via UPC. Moest hiervoor een WIdeVine Video bestand downloaden. Dit downloaden eindigde niet goed. Computer bleef melding geven dat installatie nodig was. Actie uiteindelijk gestaakt.
WIlde toen een programma downloaden via spotnet. Geen downloadsnelheid hoewel dit een oude serie betrof dit waarschijnlijk niet 'geblockt' is. Vreemd dus dat er geen downloadsnelheid was.
Geef een beschrijving van je probleem: Hiernaar bleek dat alles wat ik wilde downloaden niet lukte vanwege trage of geen downloadsnelheid.
Toen Spotnet verwijderd (met een tool) daarna alles opnieuw geinstalleerd.Ook framework. Spotnet starte wel op maar het binnenhalen van de posts lukte niet vanwege een trage of geen dowloadsnelheid.
Ook bleek dat de hele computer traag werd. Zoeken op internet en openen mailprogramma werd traag.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Modem uit en aan. Computer leek het weer goed te doen maar spotnet haalt geen spots binnen. Daarna bleek weer computer traag. Modem weer aan en uit. Probleem weer opgelost. Het lijkt alsof spotnet de downloadsnelheid traag maakt. Zelfs het zoeken via google naar iets waar het woord SPOT in voorkomt maakt de computer traag. Hier kwam ik achter nadat ik ging zoeken naar problemen met spotnet. Na uitzetten modem doet computer het weer goed
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

reader.download2day.nl
Poort 119
12 treads
[Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 feb 2013, 13:14] --

Aanvulling:
Heb nu maar weer Spotnet eraf gehaald en durf het niet opnieuw te installeren.
Maar kan het zo zijn dat de installatie van Spotnet geboycot wordt? Want waarom lukt het me niet om Spotnet te installeren? Waarom wordt mijn hele computer traag? Voorheen werkte Spotnet perfect.
Dubbele gegevens verwijderd :goed:
- ManiaK

ManiaK

Re: Spotnet maakt computer traag?

Bericht door ManiaK »

GinaenRuud,

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad, dus ff kijken of ik iets zinnigs erover kan schrijven.... :D
Het probleem wat je omschrijft is voor mij niet herkenbaar.
Het downloaden en uitpakken van bestanden kan je systeem in het algemeen langzamer maken en Spotnet kan een flinke belasting zijn voor het systeem, maar aangezien je hiervoor geen problemen had, zou Spotnet gewoon moeten kunnen draaien op je computer.

Je zou een van deze dingen kunnen proberen:
Of je kijkt of Spotlite in combinatie met Newsleecher (wat toch al op je computer staat) het systeem niet vertraagt of je doet Systeemherstel naar een punt voordat je problemen ervaarde met je computer.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Just Be
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Bericht door Just Be »

Het schijnt dat meer mensen die tv via pc willen kijken via UPC,problemen hebben met die Wide Vine video bestanden.
Ook wat jij al omschreef dat het installeren niet lukte of bleef hangen, google maar eens.

Misschien kan je nog eens goed op pc kijken of alles van Wide Vine video van de pc af is.

Aangezien ook spotnet goed werkte vóór de installatie van Wide vine, en wat ik lees op internet.
Denk ik dat het eerder te maken heeft met Wide Vine dan met spotnet.

Inderdaad misschien een goede oplossing zoals ManiaK al zei, een systeemherstel doen, en een herstelpunt pakken vóór de installatie van Wide Vine.
(Respect) Afbeelding (Respect)

Topicstarter
GinaenRuud
Usenet: Wondernews
Internet: UPC

Bericht door GinaenRuud »

Dank voor jullie reactie. Systeemherstel had ik zelf ook al gedaan maar ook dat heeft niet geholpen. Ik ga nu maar mijn hele computer doorlopen, opruimen, opschonen, cleanen etc etc. Ik geef de moed nog niet op ;-) Ik heb nog een oud barrel waar nog Spotnet perfect op werkt dus die koester ik maar.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer