Bestaande filters aanpassen
Moderator: Moderator Team
-
Bestaande filters aanpassen
Is er iemand die weet of er ergens een mogelijkheid is / programma bestaat, waarmee je bestaande filters in Spotnet kunt aanpassen?
En dan bedoel ik niet 'Klooien met Kladblok', maar 'Uit-/Aanvinken a la Spotnet'...
Soms (best wel regelmatig eigenlijk) heb ik een filter gemaakt met allerlei dingen aangevinkt en dan blijkt het toch niet helemaal te zijn wat de bedoeling was. Je kunt dat filter niet meer bijwerken en moet opnieuw beginnen. Bij een volgende poging vergeet ik dan weer wat vinkjes zodat pogingen 3, 4 en 5 geen uitzonderingen zijn. Ook al die tags zijn voor mij abracadabra (codes) dus 'even met kladblok' er tegenaan is niet echt een optie, ook door het woud aan haakjes die allemaal op de goeie plek moeten staan...
Is er een dokter in de zaal? (lees: programmeur...)
En dan bedoel ik niet 'Klooien met Kladblok', maar 'Uit-/Aanvinken a la Spotnet'...
Soms (best wel regelmatig eigenlijk) heb ik een filter gemaakt met allerlei dingen aangevinkt en dan blijkt het toch niet helemaal te zijn wat de bedoeling was. Je kunt dat filter niet meer bijwerken en moet opnieuw beginnen. Bij een volgende poging vergeet ik dan weer wat vinkjes zodat pogingen 3, 4 en 5 geen uitzonderingen zijn. Ook al die tags zijn voor mij abracadabra (codes) dus 'even met kladblok' er tegenaan is niet echt een optie, ook door het woud aan haakjes die allemaal op de goeie plek moeten staan...
Is er een dokter in de zaal? (lees: programmeur...)
-
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: Bestaande filters aanpassen
Nee dat is er nog niet. Je kan het wel aangeven dat het eventueel in een later versie van Spotnet kan worden ingezet: viewforum.php?f=4
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Thanx Z
ik dacht 'laat ik eerst eens de vraag naar de bekende weg stellen' voordat ik de zoveelste ben die wild allerlei wensen in die bak pleurt zonder even zn licht op te steken
. zoeken had ik al gedaan, vragen of er al zoiets is is dan stap 2, en aankloppen bij sinterklaas met mn verlanglijstje zal stap 3 zijn 
ik dacht 'laat ik eerst eens de vraag naar de bekende weg stellen' voordat ik de zoveelste ben die wild allerlei wensen in die bak pleurt zonder even zn licht op te steken

-
-
Tot de tijd dat er misschien iets komt in spotnet, om filters te veranderen, kan je ook de filter die je hebt neergezet (en fout is) laten staan, eerst een nieuwe maken die je wel goed vind, (of een paar tot je een goede hebt) daarna file filters.xml openen. Zoals beschreven in verschillende topics. Dan staat je nieuwe filter onderop, om hem dan achter het goede plaatje te krijgen kan je het gedeelte vanaf Margin kopieren en overschrijven bij je je bestaande foute filter. Onderste filter deleten en opslaan.
dit draadje gaat op slot
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb