Mogelijk enkel spots volgens filter downloaden?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: giganews
- Internet: telenet
Mogelijk enkel spots volgens filter downloaden?
Beste mensen,
Ik gebruik momenteel Spotweb als newznab voor Coach Potato. Echter ben ik enkel geïnteresseerd in HD films met Nederlandstalige ondertiteling en gebruik ik voor de rest SpotNet wel.
Aangezien het niet mogelijk is om filters te gebruiken via coach potato volgende vraag:
Is het mogelijk enkel de spots binnen te halen die voldoen aan bepaalde voorwaarden/een bepaalde filter?
De rest moet zelfs niet binnengehaald worden, en dan pakt Coach Potato enkel de juiste versies.
Alvast hartelijk dank voor een antwoord!!
Ik gebruik momenteel Spotweb als newznab voor Coach Potato. Echter ben ik enkel geïnteresseerd in HD films met Nederlandstalige ondertiteling en gebruik ik voor de rest SpotNet wel.
Aangezien het niet mogelijk is om filters te gebruiken via coach potato volgende vraag:
Is het mogelijk enkel de spots binnen te halen die voldoen aan bepaalde voorwaarden/een bepaalde filter?
De rest moet zelfs niet binnengehaald worden, en dan pakt Coach Potato enkel de juiste versies.
Alvast hartelijk dank voor een antwoord!!
-
Re: Mogelijk enkel spots volgens filter downloaden?
Dit is momenteel niet mogelijk.
Request: Alleen ontvangen uit geselecteerde categorieën / filters.
Request: Alleen ontvangen uit geselecteerde categorieën / filters.
spotweb schreef: Dit is een featurerequest die al vaker voorbij is gekomen maar is behoorlijk lastig om goed te implementeren.
Een van de features die al een tijd op mijn planning staat, maar die zal komen na een redelijk grote refactoring van de services/db laag van Spotweb, is plugins. Met plugins zou dit mogelijk moeten worden, maar ik zie het eigenlijk niet meer ontstaan binnen de basis code momenteel.
-
- Usenet: giganews
- Internet: telenet
Eigenlijk ben ik er gisteren via-via toch in geslaagd, maar het is wat prutswerk.
Ik delete alle records die niet belangrijk zijn uit de database (aan de hand van de categorieën) en zo hou ik enkel de relevante over. Werkt echt prima op die manier (al weet ik dat het niet de ideale manier is)!
Nu nog een manier vinden om deze query in een schedule te gieten, en ik ben tevreden
.
Okay, na vijf minuten zoeken heb ik dit gevonden op de MySql-site. Met de Event-scheduler kom ik er dus.
Great, ik heb mijn droomsysteem samengesteld
Ik delete alle records die niet belangrijk zijn uit de database (aan de hand van de categorieën) en zo hou ik enkel de relevante over. Werkt echt prima op die manier (al weet ik dat het niet de ideale manier is)!
Nu nog een manier vinden om deze query in een schedule te gieten, en ik ben tevreden

Okay, na vijf minuten zoeken heb ik dit gevonden op de MySql-site. Met de Event-scheduler kom ik er dus.
Great, ik heb mijn droomsysteem samengesteld

-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Ik zou wel goed uitkijken met het verwijderen van spots uit de database. Het kan namelijk corruptie veroorzaken en mismatches tussen comments/spots en eventueel fullspot records.
Tenzij je dus zeker weet dat je alles netjes opruimt, zou ik zeer voorzichtig zijn met queries afvuren op de spotweb database.
Kijk ook even hier: https://github.com/spotweb/spotweb/wiki ... -query%27s
Is niet specifiek aan jouw voorbeeld gerelateerd maar geeft wel aan hoe verweven het systeem is.
Tenzij je dus zeker weet dat je alles netjes opruimt, zou ik zeer voorzichtig zijn met queries afvuren op de spotweb database.
Kijk ook even hier: https://github.com/spotweb/spotweb/wiki ... -query%27s
Is niet specifiek aan jouw voorbeeld gerelateerd maar geeft wel aan hoe verweven het systeem is.

-
- Usenet: XSnews
- Internet: Kwello
- Contacteer:
Als je iets gevonden heb hoor ik het graag! Ik zelf wil eigenlijk alleen de scene releases er door hebben. newzsnab vreet helaas teveel cpu en dataverkeer.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch