Spotnet werkt niet, geen nieuwe posts

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Appelmoes
Answers: 0

Spotnet werkt niet, geen nieuwe posts

Bericht door Appelmoes »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast en ZoneAlarm
Met welk programma download je?: Sabnzbd
Wanneer begon je probleem?: Enkele weken geleden.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik Spotnet opstartte duurde het een flink aantal minuten voordat alle reacties waren binnengehaald. Elke keer als ik spotnet opstartte dan werden er ruim 10miljoen reacties binnengehaald. Ook als ik het vlak achter elkaar deed, werden toch weer al die reacties binnen gehaald. Was Spotnet hiermee klaar (duurde elke keer bijna 10 minuten) dan liet hij wel alle nieuwe posts zien. Maar als ik op een post klikte dan liet hij de reacties niet zien.

Op dit moment is de situatie zo:

Vink ik 'reacties ophalen' en 'bijwerken bij opstarten' uit dan gebeurd er niets, er worden geen nieuwe posts binnen gehaald op het moment dat ik op het icoontje "Bijwerken" klik.

Vink ik 'Bijwerken bij opstarten' aan, ook dan worden er geen nieuwe posts binnen gehaald.

Vink ik ook "reacties automatisch ophalen" aan, ook dan worden er geen nieuwe posts binnen gehaald.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

DJR
Usenet: sunnynet
Internet: ziggo

Re: Spotnet werkt niet, geen nieuwe posts

Bericht door DJR »

Ik heb ook een probleem met spotnet sinds een paar weken,en ik hoop dat iemand me kan helpen wat er mis is
en een oplossing heeft,het is namelijk zo dat ik geen enkele film of wat dan ook compleet binnen kan halen,vervolgens
open je hem de map met de film dan zie je alleen winrar en par2 bestanden,vervolgens geprobeerd om dus te repareren,
maar ook dat lukt niet van wie ik hem ook download het maakt helemaal niks uit.

Vervolgens even gesurft op het net en zag ook dat ziggo problemen hebt met de nieuws servers denk mooi dan probeer
ik een payserver die kan je ook voor een week op proef nemen,maar gewoon hetzelfde probleem als de het klaar is zie je status compleet,dus dan moet het toch ergens in spotnet zitten de fout,ook met grabitt hetzelfde probleem.

Wie weet de oplossing voor mij en weet waar dit aan ligt,ik hoor het graag.

Groeten Ruud.

Topicstarter
Appelmoes

Re: Spotnet werkt niet, geen nieuwe posts

Bericht door Appelmoes »

Op het moment dat hij (elke keer weer dus 10 miljoen) reacties heeft binnengehaald, komt Spotnet met de foutmelding:

InsertComments: malloc() failed out of memory
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer