Geen verbinding meer

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Denden
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2013, 21:57
Answers: 0
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

Geen verbinding meer

#1

Bericht door Denden »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easy Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG 2012
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden. Als ik spots aanklikte kwam de melding"Removed" of het duurde heel lang voordat hij de spot opende
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg nu continue de melding "the connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond (931). Ik krijg dus geen verbinding meer met de spots
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Geen verbinding meer

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi Denden,

Zie error 931 The connection attempt timed out, or the connected

Even voor het overzicht van alle mensen met deze foutmelding nog een keer de samenvatting: Samenvatting van mogelijke oplossingen

Je gebruikt AVG,en niet de F-secure? lees anders onderstaande.
Gebruik je F-Secure Internet Security 2013 en heb je (na de update van F-secure) problemen met Spotnet?
Spotnetters met F-Secure Internet Security

nijode999
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2012, 16:44
Answers: 0
Usenet: Easyusenet
Internet: UPC

Re: Geen verbinding meer

#3

Bericht door nijode999 »

Easyusenet is volgensmij down, want ik heb hier hetzelfde probleem en ik kan niet downloaden.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Geen verbinding meer

#4

Bericht door ardy43 »

2013-01-01 21:30

Op dit moment is er een storing gaande waardoor u mogelijk niet kunt verbinden.
Onze engineers zijn er er mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen.


Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak zie https://www.easyusenet.nl/nl/helpdesk/93

Ja storing dus...

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Geen verbinding meer

#5

Bericht door hjvbft »

update 02-01-2013 00:30: de storing is opgelost

leejoo1
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2013, 06:33
Answers: 0
Usenet: newsgrabber
Internet: ziggo
Locatie: Poort van het Heuvelland

Re: Geen verbinding meer

#6

Bericht door leejoo1 »

Ook bij Newsgrabber zijn er storingen. Dit staat nu vermeld op hun website:

Update: Op dit moment snelheid en connectiviteit stabiliseren zich. Het probleem werd veroorzaakt door 1 van onze routers.
Onze excuses voor het ongemak.

Op dit moment ondervinden wij problemen waardoor klanten problemen kunnen ondervinden om te connecten met ons netwerk.
Onze excuses voor het ongemak.


Groet, leejoo1
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer