Requests plaatsen
Moderator: Moderator Team
-
Requests plaatsen
Is het wellicht een idee om net zoals het plaatsen van spots, ook requests te kunnen plaatsen?
Bij FTD kon je op het forum altijd de community vragen naar spots, maar hier is dat niet toegestaan.
Bij FTD kon je op het forum altijd de community vragen naar spots, maar hier is dat niet toegestaan.
Re: Requests plaatsen
klopt en dat gaan we vanwege de juridische consequenties ook niet veranderen anders eindigen we heel snel als FTD
-
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Stel dat je nou geen requests op het forum zou plaatsen, zou het dan wel kunnen?
Dat je gewoon een post en spots sectie krijgt in Spotnet, en een Request sectie. Lijkt mij niet zo'n slecht idee, en omdat het op het usenet komt, kan Brein er toch(?) niks tegen doen?
Of heeft dat wel juridische consequenties? Ik weet niet waar Brein toe in staat is
...
Dat je gewoon een post en spots sectie krijgt in Spotnet, en een Request sectie. Lijkt mij niet zo'n slecht idee, en omdat het op het usenet komt, kan Brein er toch(?) niks tegen doen?
Of heeft dat wel juridische consequenties? Ik weet niet waar Brein toe in staat is

-
Dat zou wel consequenties hebben. Er dient geen aanzet gegeven te worden tot uploaden (volgens het vonnis). Als je een requestgedeelte in de applicatie toestaat kan de applicatie lijkt mij weldegelijk verboden worden.
Het zou misschien beter zijn on de zaken juist zoveel mogelijk op te splitsen in (onafhankelijke) delen.
Ergen een losstaand forum waar mensen verzocht worden te helpen om te zoeken naar bepaalde Spots.
Een ander Forum waarin Spots zelf besproken worden...
Dat spotnet in een spot een link toestaat naar (bijv.) het laatstgenoemde forum is louter toeval
Het zou misschien beter zijn on de zaken juist zoveel mogelijk op te splitsen in (onafhankelijke) delen.
Ergen een losstaand forum waar mensen verzocht worden te helpen om te zoeken naar bepaalde Spots.
Een ander Forum waarin Spots zelf besproken worden...
Dat spotnet in een spot een link toestaat naar (bijv.) het laatstgenoemde forum is louter toeval

-
Je zou hiervoor een apart usenet stuk kunnen hebben waar requests geplaatst kunnen worden zonder dat daar een speciaal format voor nodig is zodat je met nieuwsreaders als Outlook gewoon kan requesten.
-
Lees de forum regels!
Gesloten!
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gesloten!
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"