De reden om dit nieuwsbericht te plaatsen is dat spots geplaatst via Spotplanet niet meer zichtbaar worden in Spotnet, SpotLite, Spotweb, SpotGrit, FTDworld en µSpotted. Spotters die spotten via Spotplanet en zichtbaar willen blijven in de spotnet clients hebben nog een paar dagen om een eventuele overstap naar één van de andere Spotnet clients te maken zolang Spotplanet niet op zijn besluit terug komt.Na een maanden zonder ontwikkeling werd het weer eens tijd dat Spotplanet verbeterd werd. Inmiddels is de beta van 2.0 uit en kunnen donerende gebruikers deze bekijken. Als de beta-versie een succes is zal eind deze week 2.0 uit de beta-status gaan en kan iedereen hem gebruiken.
Zoals altijd weer een lijstje met nieuwe dingen:
Het Spotsysteem
Spots zullen alleen nog maar op Spotplanet geplaatst worden
Spotters hebben een overzicht met hun spots
Spotters kunnen hun eigen spots bewerken
Als spotters reageren in hun eigen spots zal het duidelijk zijn dat zij de spotter zijn
Er kan meer informatie toegevoegd worden aan een spot (IMDB ID, etc...)
Spots moeten eerst goedgekeurd worden alvorens ze zichtbaar zijn op Spotplanet, als de gebruiker 3 goede spots heeft worden ze automatisch zichtbaar op Spotplanet
Spotplanet algemeen
Gebruikers kunnen een profiel aanmaken
Profielafbeelding zal zichtbaar zijn in een reactie op een spot
In het overzicht hebben spotters die via Spotplanet spotten een sterretje voor hun naam, aan de hand van de kleur van dit sterretje is te zien hoeveel spots ze hebben
Er is een SabNZBd knop in de watchlist
Er zijn bulk-acties in de watchlist (Meerdere spots verwijderen of verplaatsen)
In een spot zijn het aantal downloads te zien
Maximale leeftijd van een spot is in te stellen bij geavanceerd zoeken
Erotiek-spots staan niet meer in het overzicht, deze zijn enkel en alleen nog te vinden bij de desbetreffende filters
Het nieuwssysteem heeft een Poll functie
Inlog-bug opgelost, gebruikers blijven nu ingelogd
Spotplanet Light
Grote optimalisatieslag, nu nog sneller
Dit wordt de standaard versie voor bezoekers, vanuit hier kan ingelogd worden om naar de volledige versie te gaan
Al met al zijn er best wat wijzigingen, maar het belangrijkste is dat de Light versie de standaard versie wordt. Hierdoor zal Spotplanet aanzienlijk sneller worden. Let op: tijdens de beta-versie is van deze snelheidswinst nog niets te merken! Dit komt pas als 2.0 gelanceerd wordt.
Zoals altijd: vragen of bugs? Zet ze op het Spotplanet forum of stuur een ticket via Spotplanet. Veel plezier!
Spotplanet 2.0 [beta]
Moderator: Moderator Team
-
Spotplanet 2.0 [beta]
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
-
Re: Spotplanet 2.0 [beta]
Spots toegevoegd via Spotnet zijn zichtbaar in spotplanet 1.9. Maar grote kans dat je dat al wist.
Zie hierover geen wijziging in het bericht dus het lijkt mij dat de Spotnet spots zichtbaar blijven.
Zie hierover geen wijziging in het bericht dus het lijkt mij dat de Spotnet spots zichtbaar blijven.
-
- Usenet: SuperUsenet
- Internet: XS4ALL/Ziggo
- Leeftijd: 42
Lekker hypocriet dus, wel spots van anderen meenemen, maar zelf niks delen.
En dit is dus waarom ik een godschuwelijke bloedhekel heb aan al die (NZB) spotclubjes.
In plaats van gewoon de echte sharing spirit gaat het er weer om wie er de meeste gebruikers/meeste spots/etc heeft.
BLECH !
En dit is dus waarom ik een godschuwelijke bloedhekel heb aan al die (NZB) spotclubjes.
In plaats van gewoon de echte sharing spirit gaat het er weer om wie er de meeste gebruikers/meeste spots/etc heeft.
BLECH !

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Op zich wel jammer. geloof dat spotplanet de enige was met een android app.
Had toch liever gehad dat spots gestandaardiseerd waren, en enkel de clients vrij geimplemteerd worden.
Had toch liever gehad dat spots gestandaardiseerd waren, en enkel de clients vrij geimplemteerd worden.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Ben het helemaal met je eens, Laten we nou eens een open platform behouden en niet weer allemaal prive clubjes maken.BitsOfSkin schreef:Lekker hypocriet dus, wel spots van anderen meenemen, maar zelf niks delen.
BLECH !
Spotplanet... Bij die community zal ik me dus nu aanmelden
-
De reden dat ze op Spotplanet hun Spots niet meer delen met Spotnet en co, is omdat hun systeem om die spots door te sturen niet goed werkte: Dat is weer omdat de maker van Spotnet niet wil dat mensen van andere platformen dan Spotnet spotten en ervoor zorgt dat die spots altijd foutmeldingen weergeven...
Wat ik dus begreep is dit gewoon het gevolg van het tegenwerken door Spotnet.
En btw, je kunt Spotplanet ook niet echt klein meer noemen sinds ze een maand terug hun 100.000 geregistreerde bezoeker ontvingen
Wat ik dus begreep is dit gewoon het gevolg van het tegenwerken door Spotnet.
En btw, je kunt Spotplanet ook niet echt klein meer noemen sinds ze een maand terug hun 100.000 geregistreerde bezoeker ontvingen

-
- Usenet: XSNews
- Internet: UPC
Kan sinds een aantal dagen niet meer op Spotplanet 2.0 komen, krijg iedere keer, probleem bij het laden van pagina. Hebben dit meer mensen. Alvast bedankt.
-
Van de Facebookpagina van Spotplanet:
enHelaas is vandaag de webserver offline gegaan, er lijkt iets hardwarematig niet goed te zitten. Er is al contact opgenomen met de hoster, maarja... Het is daar zondagvroeg. We gaan zien wanneer we weer online kunnen.
enUPDATE: Server heeft weer even aangestaan (als je dit snel leest nu nog), maar is weer uit. De harde schijf is half kapot, en moet dus vervangen worden. We wachten af.
Half kapot: Hij doet het nog, maar binnen een paar dagen niet meer. Het is nu dus zaak om de inhoud over te zetten en het voor te zijn dat we alle plaatjes / nzb's kwijt zijn.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Usenet: XSNews
- Internet: UPC