reacties laden geeft time out
Moderator: Moderator Team
-
reacties laden geeft time out
Hallo allemaal,
Ik heb bijna alles draaien en werkend. Ik kom 1 klein probleempje tegen, als bij een spot de reacties geladen gaan worden dat gaat dat enorm traag of helemaal niet. Ik krijg dan een time-out melding.
----------kan geen verbinding met de server maken. er is een time out opgetreden ------------------------
Ik heb bij Grab-it 7 draadjes aan staan en voor de rest loopt alles als een zonnetje. Behalve dan de reacties......
krijg mondjesmaat binnen.
alvast bedankt voor t reageren.
Ik heb bijna alles draaien en werkend. Ik kom 1 klein probleempje tegen, als bij een spot de reacties geladen gaan worden dat gaat dat enorm traag of helemaal niet. Ik krijg dan een time-out melding.
----------kan geen verbinding met de server maken. er is een time out opgetreden ------------------------
Ik heb bij Grab-it 7 draadjes aan staan en voor de rest loopt alles als een zonnetje. Behalve dan de reacties......
krijg mondjesmaat binnen.
alvast bedankt voor t reageren.
-
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
-
- Usenet: Newsgrabber
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 51
Re: reacties laden geeft time out
oplossing voor de time out kan zijn om bij de server.xml instellingen het adres van je header te veranderen van je isp dan laden de reacties weer snel en heb je ook geen last meer van time out meldingen.
-
Stefan73 schreef:oplossing voor de time out kan zijn om bij de server.xml instellingen het adres van je header te veranderen van je isp dan laden de reacties weer snel en heb je ook geen last meer van time out meldingen.
THNX dit is de oplossing
bij de server de newsserver van je provider instellen.
zie volgende regel
<Server Type="Headers" Server="news.casema.nl" Username="XXXXXXX" Password="XXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="eu.news.astraweb.com" Username="brein" Password="fuck,it" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
nada traag als de pest ik heb ook maar 2 mb dow meer kan ik niet krijgen
zal dat de oorzaak zijn >>>??? 
<Server Type="Headers" Server="eu.news.astraweb.com" Username="brein" Password="fuck,it" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
nada traag als de pest ik heb ook maar 2 mb dow meer kan ik niet krijgen

-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: Telenet Fibernet100
Met Fibernet 60 van telenet gaat het ook niet met hun nieuwsservers
Die zijn bijna allemaal geblokkeerd sinds een paar jaar en dus onbruikbaar.
Die zijn bijna allemaal geblokkeerd sinds een paar jaar en dus onbruikbaar.
het probleem is een bekend fenomeen bij meerdere providers. De truc is dus inderdaad het instellen van een andere provider voor je headers. Hierover loopt een groot aantal draadjes in dit forum.
dit draadje gaat op slot
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb
dit draadje gaat op slot
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb