Mijn spotnet geeft ook de melding 952 en ik heb de stappen gevolgd die op de forum staat. Maar het geeft nog steeds dezelfde melding. Ik heb het daarna nog een keer gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik weet niet wat ik moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.
Ik heb eerst de computer herstelt. En daarna de stappen gevolgd die op de forum staan. Maar hij geeft nog steeds dezelfde melding.. Kan iemand mij aub helpen
Welke stappen heb je gevolgd?
Iets meer informatie maakt het makkelijker om je te helpen!
Vul anders even deze vragen in! http://www.spot-net.nl/support/srt/
Dan hebben we wat meer gegevens van je!
Geen reactie meer, daarom gesplitst en in de
- ManiaK
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.