Filters
Moderator: Moderator Team
-
Filters
Ik wil diverse filters toevoegen bijv. een filter voor actie, oorlog, thrillers etc. Maar ik kan er niet eentje toevoegen.
Ik maak een filter aan helemaal compleet en wil het toevoegen maar dat wil niet! Weet iemand raad?
Groet, Mayday
Ik maak een filter aan helemaal compleet en wil het toevoegen maar dat wil niet! Weet iemand raad?
Groet, Mayday
Re: Filters
hoe probeer je filter toe te voegen?
heb je een aangepaste filters.xml of gewoon standaard?
heb je een aangepaste filters.xml of gewoon standaard?
-
-
Ik klik op filters toevoegen en selecteer dan een genre vervolgens klik ik op toevoegen en dan zie ik niets.
ok - ben je niet vergeten om een naam in het teksvakje links van de plus in te geven - voordat je op de + klikte?
-
Krijg de melding Spotnet werkt niet meer wordt na een oplossing gezocht voor dit probleem. Is jullie daar iets over bekent?
ja hoor - zie bijvoorbeeld dit draadje:
viewtopic.php?f=3&t=421
zover ik het kan beoordelen heeft het te maken met je aangepaste filters.xml waar syntax niet klopt.
viewtopic.php?f=3&t=421
zover ik het kan beoordelen heeft het te maken met je aangepaste filters.xml waar syntax niet klopt.
-
Heb het draadje gevolgd en ben er achter gekomen dat ik het vinkje heb laten staan in eigenschappen van filters. Wederom heel hartelijk bedankt voor de hulp.