Snelheid schommelt

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
martinwill
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Snelheid schommelt

Bericht door martinwill »

het is alweer een tijdje geleden maar het zelfde probleem heeft weer de kop op gestoken. Nadat ik problemen kreeg waarbij spotnet steeds vastliep heb ik een nieuwe installatie van spotnet gedaan waarbij ik ook de map spotnet in programdata heb verwijderd. Opnieuw spotnet geïnstalleerd en in programdata het serverbestand weer aangepast. Spotnet doet het weer zonder vast te lopen alleen nu dus weer het probleem met de snelheidschommelingen?? Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe dit op te lossen??
Topictag naar probleem
- ManiaK

Wheaten
Supporter
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: Snelheid schommelt

Bericht door Wheaten »

Heb sterk vermoeden dat dit een Ziggo issue is. Ik merk met regelmaat dat de aangegeven downloadsnelheid is Spotnet varieert. Gemiddelde snelheid komt wel overeen met het pakket wat ik heb.
Ik gebruik alles-in-1 extra en de screenshot van vandaag, viewtopic.php?f=3&t=5514 kom ik ook maar tot 1.4MB/s. Gedurende een download varieert dit tussen 1 en 12 MB/s.
Controleer ook eens of dit enkel met oude spots is of ook met nieuwe. Met oude spots >900 dagen duurt het downloaden ook langer.
Geen reactie meer van martinwill, daarom berichten gesplitst en in de :bin: Heropenen is geen probleem, stuur me een PB
- ManiaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer