Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist (geen verbinding meer )

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
henrie013
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 sep 2012, 09:19
Answers: 0
Internet: ziggo

Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist (geen verbinding meer )

#1

Bericht door henrie013 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avg
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Tijdens downloaden met spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: Ineens geen verbinding (spotnet)meer en stopte met downloaden.
Probeerde opnieuw te verbinden en gaf het volgende in beeld (gebruikersnaam en of wachtwoord is onjuist)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist (geen verbinding me

#2

Bericht door hjvbft »

Grote kans dat de downloadlimiet van de Ziggo usenet server is bereikt.
Mogelijkheid 1: Wachten tot de nieuwe limiet ingaat.
Mogelijkheid 2: Een andere (pay)server instellen.
De limieten staan op de site van Ziggo.

Wat ook kan is dat het aantal eerder gebruikte verbindingen nog gezien worden als in gebruik.
Sluit Spotnet, wacht een paar minuten en start Spotnet weer.

Topicstarter
henrie013
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 sep 2012, 09:19
Answers: 0
Internet: ziggo

Re: Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist (geen verbinding me

#3

Bericht door henrie013 »

Als ik dan om de maand met een andere gebruikersnaam en wachtwoord aanmeld is het probleem dan opgelost ?
En wat kan ik eventueel doen om een andere payserver in te stellen ?

Bedankt vast voor je reactie
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist (geen verbinding me

#4

Bericht door ardy43 »

Hoi henrie013

Zodra je download limiet is bereikt,krijg je deze melding,veranderen van je gebruikersnaam en wachtwoord ,daar zal ziggo niet intrappen
denk ik,zie ook dit topic

En over payservers dit topic :D
Voordeel is daarmee ook dat je van een retentie van 30 dagen naar ongeveer 900 dagen gaat,met sunnyusenet.


servers om mee te testen viewtopic.php?f=18&t=886#p16320 :goed:
Bij deze accounts is het invullen van een betaaloptie niet nodig bij de aanvraag en is er geen verplichting tot opzegging van het account. Hiermee word uitgesloten dat onbewust een abonnement ingaat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer