link naar downloadpagina openen werkt niet.
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: caiway
- Internet: caiway
link naar downloadpagina openen werkt niet.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: hitnews
Welke Internet Provider heb je?: caiway
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen/geen(firewall is uitgeschakeld)
Met welk programma download je?: sabnzb
Wanneer begon je probleem?: vanaf de eerste keer dat ik probeerde te downloaden.
Geef een beschrijving van je probleem: alles werkt tot dat ik een post wil downloaden. ik ga als ik iets wil downloaden naar het symbool met de hdd en globe erop en krijg dan een dropbox met de volgende keuzes: binsearch, nzb.cc, nzbindex, mysterybin. en hier begint het probleem, wat ik ook doe ik kan geen van deze aanklikken. er gebeurt gewoon niets als ik ze aan te klikken. normaal gesproken moet deze de browser openen (firefox of safari) maar dit gebeurt niet.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: hitnews
Welke Internet Provider heb je?: caiway
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen/geen(firewall is uitgeschakeld)
Met welk programma download je?: sabnzb
Wanneer begon je probleem?: vanaf de eerste keer dat ik probeerde te downloaden.
Geef een beschrijving van je probleem: alles werkt tot dat ik een post wil downloaden. ik ga als ik iets wil downloaden naar het symbool met de hdd en globe erop en krijg dan een dropbox met de volgende keuzes: binsearch, nzb.cc, nzbindex, mysterybin. en hier begint het probleem, wat ik ook doe ik kan geen van deze aanklikken. er gebeurt gewoon niets als ik ze aan te klikken. normaal gesproken moet deze de browser openen (firefox of safari) maar dit gebeurt niet.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Re: link naar downloadpagina openen werkt niet.
Je moet lang genoeg wachten na dat je de spot hebt geopend.Check eerst of de bestandnaam te voorschijn komt vooraleer je op de dropbox klikt.
-
- Moderator Team Lid
Re: link naar downloadpagina openen werkt niet.
Hoi pepto,
Standaard komt SpotLite v2 met de skin RoyaleBlue V0.4, om de SpotLite skin 100% te laten functioneren is Java benodigd, je hebt er niet bij verteld welke versie van MAC OS-X je draait, hieronder een algemene Java check
Wordt Firefox of Safari nu geopend als je op de NZB button
klikt om vervolgens naar de gewenste NZB-indexeiring site te gaan?
Standaard komt SpotLite v2 met de skin RoyaleBlue V0.4, om de SpotLite skin 100% te laten functioneren is Java benodigd, je hebt er niet bij verteld welke versie van MAC OS-X je draait, hieronder een algemene Java check
- Java check
- Apple Java voor OS XMac OS X 10.6 en lager: Apple Java wordt standaard met Mac OS geïnstalleerd.
Mac OS X 10.7 (Lion) en hoger: Java wordt niet standaard geïnstalleerd met Mac OS X versie 10.7 en hoger. Om de nieuwste Java 7-versie van Oracle te kunnen gebruiken, moet u Mac OS X 10.7.3 of hoger hebben.
Als u Java 7 hebt, wordt een Java-pictogram weergegeven onder Systeemvoorkeuren.
Java-versies 6 en lager worden weergegeven in de app voor Java-voorkeuren in de map Programma's > Hulpprogramma's op uw Mac. - Optie: Download Java
- Download de laatste versie van downloads.php?view=detail&df_id=72 zie ook Leesmij.pdf
Wordt Firefox of Safari nu geopend als je op de NZB button

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)