Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: tele 2 Welke Internet Provider heb je?: tele 2 Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32 Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: gisteren Geef een beschrijving van je probleem: connection error 931 XML bestand.:
Heb je je servers.xml bestand zo overgenomen vanuit je Spotnet map of heb je het serveradres handmatig verwijderd?
Als je het serveradres handmatig hebt verwijderd, wat staat er dan ingevuld?
zie nu net via de link dat er problemen zijn met tele2 , maar nu geeft hij aan , oeps , groep niet gevonden , het is een schone instalatie van spotnet , op het moment dat ik news.tele2.nl , verbindingen 2(normaal 4) poort 119 , en dan op verbinden , dan komt het tevoorschijn
Misschien is het verstandiger om te wachten tot de problemen met Tele2 opgelost zijn, dartnick. Als je dan nog steeds deze foutmelding krijgt, dan horen we het graag!
Houd viewtopic.php?f=3&t=5306 even in de gaten!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Toppie weer voor de reacties , ik hou het zeer zeker in de gaten , maar we gaan er van uit dat alles weer op zijn rolletjes gaat lopen , alsnog bedankt , groeten nick
na veel fout meldingen (931) heb ik een andere payserver genomen ( sunny ) heb vervolgens de database opgeschoond spotnet gedeinstaleerd cc cleaner eroverheen gegooid en spotnet 1.7.6 geinstaleerd.
hij loopt welliswaar megatraag maar hij doet het. misschien een oplossing voor iemand met dezelfde problemen en iemand die tips heeft is van harte welkom
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.