bedankt dan ga ik het eens proberen met nero,
maar ik vond het zo vreemd dat als je het gewone brandprogramma gebruikt van windows dat je hem wel op de computer af kan spelen maar niet op de dvd speler.
Ikzelf gebruik 2 programma's IMGBurn voor de iso's en Ashampoo burningstudio voor overige gelegenheden beide zijn zeer licht in gebruik en vergen weinig systeem eisen.
ik heb imgburn geprobeert met write file/folders to disk maar deze kan mijn dvd speler niet afspelen.
wat nu weer verkeerd gedaan ben zo wel gauw door mijn schijfjes heen
Hier wordt alles gebrand met ONES of - in geval van een audio (flac) cd - BurnAware.
Nero komt er hier niet meer op. IMGBurn ook wel eens gebruikt maar beide anderen bevielen me beter.
Succes, en loop voor de zekerheid je instellingen even na. Kun je de gebrande dvd wel op je pc afspelen?
Tip: voor iso file gebruik je imageburn.
Voor Video-ts map gebruik je nero.
Nero startsmart openen, linkse kolom op nero express, dvd/films, dvd video bestanden, toevoegen en de video-ts map sellecteren, eventueel schrijfsnelheid aanpassen, burn...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.