Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Spotnet
L.S.
Ik heb spotnet geinstalleerd, maar ik kan slechts downloaden via een nzb dus niet met de geweone downloadknop.
Soms lukt het wel maar meestal krijg ik een foutmelding "kan geen verbinding maken met de server" waar kan dat aan liggen?
Volgens mij heb ik alles goed voor elkaar of zie ik iets over het hoofd. Ben geen echte pc freak dit even ter info.
Graag een antw. op mijn vraag.
Bij voorbaat mijn dank.
Ik heb spotnet geinstalleerd, maar ik kan slechts downloaden via een nzb dus niet met de geweone downloadknop.
Soms lukt het wel maar meestal krijg ik een foutmelding "kan geen verbinding maken met de server" waar kan dat aan liggen?
Volgens mij heb ik alles goed voor elkaar of zie ik iets over het hoofd. Ben geen echte pc freak dit even ter info.
Graag een antw. op mijn vraag.
Bij voorbaat mijn dank.
Re: Spotnet
post maar even de inhoud van c:\ProgramData\spotnet\servers.xml hier (zonder je username en pwd) - dan kijken we even met je mee
-
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username=" " Password= Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username=" " " Password= Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username=" " Password= Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username=" " Password= Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username=" " " Password= Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username=" " Password= Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
kijk maar even in dit draadje voor een werkende oplossing: viewtopic.php?f=16&t=237
en daar ook graag voortzetten als het je desondanks echt niet lukt ok?
en daar ook graag voortzetten als het je desondanks echt niet lukt ok?
-
Gesloten!
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"