probleem opstarten spotnet n
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 jun 2012, 18:41
- Usenet: eweka
- Internet: upc
probleem opstarten spotnet n
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: kreeg na het aanklikken van een nieuwe nzb een blauw scherm. na herstart werkte spotnet niet meer
Geef een beschrijving van je probleem: bij openen spotnet de melding
update status: kan het configuratiescherm niet initialiserenvervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: hier op het forum gekeken, alle voor de hand liggende oplossingen geprobeerd.
spotnet verwijderd met de daardoor bijhorende mappen . ook de verborgen.
microsoft.NET framework 4 verwijderd
Microsoft Visual C++ 2005 verwijderd
Ccleaner eroverheen
opnieuw opgestart en opnieuw opgestart
vervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: kreeg na het aanklikken van een nieuwe nzb een blauw scherm. na herstart werkte spotnet niet meer
Geef een beschrijving van je probleem: bij openen spotnet de melding
update status: kan het configuratiescherm niet initialiserenvervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: hier op het forum gekeken, alle voor de hand liggende oplossingen geprobeerd.
spotnet verwijderd met de daardoor bijhorende mappen . ook de verborgen.
microsoft.NET framework 4 verwijderd
Microsoft Visual C++ 2005 verwijderd
Ccleaner eroverheen
opnieuw opgestart en opnieuw opgestart
vervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: probleem opstarten spotnet n
Hoi indica,
Probeer nog eens het volgende begin bij:Microsoft .NET Framework 4 FIX!
volg de stappen van dit topic viewtopic.php?f=3&t=5012#p44285
laat je even weten of dit je probleem oplost?
Probeer nog eens het volgende begin bij:Microsoft .NET Framework 4 FIX!
volg de stappen van dit topic viewtopic.php?f=3&t=5012#p44285
laat je even weten of dit je probleem oplost?

-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: probleem opstarten spotnet n
Geen reactie meer van indica...
Daarom gaat dit topic op slot.
Heropenen is mogelijk, stuur daarvoor een PB!
Daarom gaat dit topic op slot.

Heropenen is mogelijk, stuur daarvoor een PB!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================