Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: newsgrabber Welke Internet Provider heb je?: tel2 Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avira Met welk programma download je?: newsgrabber Wanneer begon je probleem?: enkele weken geleden plotseling Geef een beschrijving van je probleem: tijdens het downloaden van bestanden met spotnet schakeld de computer zich vanzelf na enkele minuten uit en start vanzelf weer op.ik ben dan wel als ik hem verder opstart uit het programma natuurlijk. bij andere bewerkingen op mijn computer zoals branden waar hij soms langer als 1 uur aan het werken is ,of als ik geen programma gebruik en mijn coputer aan laat staan gebuert dit niet kunt u mij helpen XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Onderwerptitel aangepast en tag probleem toegevoegd
Als je PC wat ouder is en je hebt niet veel onderhoud gepleegd zou ik aanraden CCleaner (download: http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard) te draaien evenals een volledige virusscan met avira (eventueel in veilige modus).
Ook zou ik zoals ardy al zei eens de pc van binnen goed stofvrij maken. Koop bij voorkeur een bus perslucht (bij de lokale pc boer te verkrijgen). Mocht je het anders willen doen kan het ook met bijv. een stofzuiger. Let er wel op dat je daarbij niet de stofzuiger direct op de ventilatoren zet, deze gaan daar zeker kapot aan. Houdt deze dan vast of vermijdt ze. Raak ook niet de PC onderdelen aan met de stofzuigermond, deze kun je gemakkelijk beschadigen ermee.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.