Handtekening niet correct ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
HenkyBoy
Answers: 0

Handtekening niet correct ?

Bericht door HenkyBoy »

Ik heb eigenlijk 2 vragen :
1ste : Ik heb een bepaald iemand als tag in mijn lijst, nu is het zo dat bij een bepaalde album van hem, ik de volgende melding krijg : handtekening niet correct, wat is hier het probleem van ? (catweazel-hitone 56)
2de :Je de catogerieen niet zelf aanpassen of wel ? Dan bedoel ik, zeg maar dat als je de dvd wilt aanpassen qua ondertittelingen ed.
Ben benieuwd naar reactie.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: Handtekening niet correct ?

Bericht door KoffieBo0N »

1. Waarschijnlijk een bug in het programma, heb dezelfde foutmelding als jou bij catweazel. Ik denk dat de volgende versie wat stabieler wordt.
2. Dat kan :D! Ga naar filters toevoegen. Wil je bijv. alleen Nederlands ondertitelde divx films zien? Dan vink je onder Beeld, formaat DivX aan, en onder taal 'Nederlands ondertiteld. Geef de filter een naam en klaar :)!

Topicstarter
HenkyBoy

Bericht door HenkyBoy »

Maar de bestaande filters kan je niet aanpassen of wel ?

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Kan wel, via C:\Programdata\Spotnet\Filters. Deze kun aanpassen, zie daarvoor deze topic: viewtopic.php?f=6&t=241.
Je kan het ook minder omslachtig te doen, door gewoon de desbetreffende filter te verwijderen en die te vervangen door de filter die jij wilt!

Westbam

Bericht door Westbam »

Ik denk dat ie bedoelt de tags (heet dat filters?) waarmee de poster zijn films upload. Dus als de poster zegt: ik heb NL ondertitels, en hij liegt, dan kunnen wij dit niet aanpassen. Wat eigenlijk niet eens een grote ramp is, plaats er gewoon een commentaar onder als: " hé, geen ondertitels, jij jokkebrok!! ;) " (wil niet aan de chaos denken als dit wel kon)

gerstr

Bericht door gerstr »

dit draadje gaat op slot

niet eens met de beslissing? stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer