1 download tegelijk ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
jeroendekock
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: kpn

1 download tegelijk ?

Bericht door jeroendekock »

• Windows versie:7
    Usenet Provider:eweka
    Internet Provider:kpn
    Wanneer ontstond het probleem?vanaf het begin
    Spotnet versie:nieuwste versie
    Met welk programma download je:grabit
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
    Wat is het probleem? Kon via ftd meerdere downloads achter elkaar zetten zodat ik meerdere binnen kon halen. Nu gaat dit niet meer,of moet ik dan ergens een instelling veranderen

joao

Re: 1 download tegelijk ?

Bericht door joao »

Waarschijnlijk gebruik je alle beschikbare connecties, als je 1 connectie minder gebruikt dan kan je naast het downloaden ook andere spots/nzb's toevoegen.

The Rock
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Bericht door The Rock »

Hey Jeroen,

Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik denk dat ik het antwoord gevonden heb, het slaat werkelijk waar nergens op maar goed tot nu toe werkt het:

Zet je connections in je downloadprogramma op 2(ik heb SABnzbd met KPN provider) dan is je snelheid ongeveer gehalveerd. Maar nu kan je wel meerdere spots downloaden, gooi je SAB lijst vol(of ander programma) en zodra je een wachtrij hebt doe je de connecties terug naar 4 of naar 8 en als het goed is download hij dan gewoon de hele lijst.

Op 1 of andere reden houd spotnet het downloaden tegen, spotnet is alleen een zoekprogramma de NZB's is wat je moet hebben daarom had je dat probleem nooit op FTD. Hopelijk veranderd dit nog want spotnet ziet er verder wel netjes uit.

The Rock

joao

Bericht door joao »

The Rock schreef:Hey Jeroen,

Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik denk dat ik het antwoord gevonden heb, het slaat werkelijk waar nergens op maar goed tot nu toe werkt het:

Zet je connections in je downloadprogramma op 2(ik heb SABnzbd met KPN provider) dan is je snelheid ongeveer gehalveerd. Maar nu kan je wel meerdere spots downloaden, gooi je SAB lijst vol(of ander programma) en zodra je een wachtrij hebt doe je de connecties terug naar 4 of naar 8 en als het goed is download hij dan gewoon de hele lijst.

Op 1 of andere reden houd spotnet het downloaden tegen, spotnet is alleen een zoekprogramma de NZB's is wat je moet hebben daarom had je dat probleem nooit op FTD. Hopelijk veranderd dit nog want spotnet ziet er verder wel netjes uit.

The Rock
Spotnet haalt spots informatie van nieuwsgroepen, dus om deze te downloaden moet je minimaal 1 connectie beschikbaar hebben om ze te zien.
Dus heb je bijvoorbeeld eweka en je kan 8 connecties gebruiken, dan moet je 1 reserve houden om de spots te kunnen zien tijdens het downloaden.

Je kan ook het gratis adres gebruiken om spots te bekijken. Die is: textnews.news.cambrium.nl
Je kan dit direct in je servers.xml aanpassen. Door de hele code <HEADER blablbla> te vervangen met:

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Servers.xml kan je vinden in vista/windows 7 bij C:\ProgramData\Spotnet

Succes

Topicstarter
jeroendekock
Usenet: eweka
Internet: kpn

Bericht door jeroendekock »

Ok ,bedankt voor de hulp. Ga het proberen. Spotnet werkt op zich heel goed. Ik ben een leek op computergebied,dus alle hulp is welkom. Bedankt

CTChrisTus
Usenet: Eweka/Astraweb
Internet: Ziggo

Bericht door CTChrisTus »

slotje erop

indien neet eens met slotje graag een pm.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer