Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Williewaus
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Bericht door Williewaus »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nod32
Met welk programma download je?: AlBinz
Wanneer begon je probleem?: Afgelopen weekend
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een reactie bij een spot plaats, kan ik hem op dat moment zien, als ik spotnet opnieuw opstart is mijn eigen reactie niet meer te zien.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Eigen reactie is niet te zien

Bericht door ardy43 »

Hoi Williewaus,
Als je je reactie naar een paar uur nog niet ziet staan,
dan heb je waarschijnlijk het zelfde probleem als de mensen in dit topic 430 error reacties ophalen ;)

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Zelfde probleem, viewtopic.php?f=3&t=4913 Ook Eweka.
Dutch heeft het probleem opgelost door de instellingen van uploadserver aan te passen. Helaas is het (nog) niet duidelijk wat hij precies veranderd heeft, misschien kun je dat in dat topic nog eens vragen aan hem! :thanks:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Polleke2
Usenet: eweka
Internet: kpn

Bericht door Polleke2 »

je uploadserverinstellingen veranderen.(c/data/spotnet/servers xml).
Nu ingesteld op Eweka.
Eweka-serverinstellingen verwijderen(alleen bij de update-server!!!!(ook gebr.naam en wachtwoord).
Ziggo-serverinstellingen invoeren(ook gebr.naam en wachtwoord van Ziggo)
Eweka-instellingen voor de reader en download-servers blijven ongewijzigd!!
Succes.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Nadeel van deze oplossing is dat via Ziggo het ipnummer in de header word vermeld.
IP nummer zichtbaar in Spotnet

NordicAlbino
Leeftijd: 75

Bericht door NordicAlbino »

Ik zit eveneens met dit probleem verveeld, en het begint mij stilaan serieus de keel uit te hangen! ELKE reactie die ik plaats, in zowel Spotnet als SpotLite, verdwijnt gewoon in de twilight zone, en dat gedurende al meerdere weken lang! Regelmatig kijk ik het forum er op na en merk ik dat ik niet de enige ben die met het probleem verveeld zit. Toch blijft dat almaar aanslepen! Is er nu echt niemand die dat kloteprobleem kan opgelost krijgen, zeg? :evil:
Gudene Må Være Gale...

Gompy
Leeftijd: 109

Bericht door Gompy »

hjvbft schreef:Nadeel van deze oplossing is dat via Ziggo het ipnummer in de header word vermeld.
IP nummer zichtbaar in Spotnet
Klopt helemaal.
Ik heb de tekstserver van mijn provider uit geprobeerd (txtnews.caiway.nl) en een reactie gegeven op een spot en later weer bekeken,en inderdaad het ip-adres enz was zichtbaar in spotnet.. :(
Ik heb nu als header-server txtnews.caiway.nl opgegeven, dit eens proberen want het viel me op dat reactie's van mij, geplaatst bij eweka (free.usenet), niet zichtbaar waren bij eweka maar wel bij caiway (free.usenet).
Vreemde zaak.

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Als iedereen met Eweka en de wel bekende reactie problemen even het "Technische Support Formulier" invult, misschien dringt het dan door bij EWEKA dat er wat moet gaan gebeuren :evil:
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

albertina56

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Bericht door albertina56 »

ik snap er niks van heb geen eweka maar tweaknews en het zelfde probleem dan staan ze er wel dan weer dagen niet heel raar ik denk dat het aan spotnet zelf licht

Topicstarter
Williewaus
Internet: Ziggo

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Bericht door Williewaus »

Ik heb Eweka benaderd via het Technisch support formulier, daarop de volgende reactie van Eweka gehad:

We hebben soortgelijke klachten ontvangen van andere klanten. Dit blijkt een bekend issue te zijn met het programma zelf. Onze helpdesk geeft geen support voor specifieke problemen met een newsclient. Indien onze onderstaande algemene support aanwijzingen uw probleem niet oplossen, dan adviseren wij u om de website te raadplegen van de newsclient die u gebruikt.

Fouten ontstaan makkelijk door het wachtwoord. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters. Het wachtwoord kunt u het beste met het toetsenbord ingeven, dus niet kopiëren en plakken.

Een Eweka-account mag met maximaal 8 connecties (lijntjes, bots, threads) tegelijkertijd gebruikt worden, wanneer u er meer instelt zal dit error code 502 opleveren. Ook wanneer u het Eweka-account verdeelt over verschillende computers of programma's dient u de 8 connecties te verdelen wanneer u deze gelijktijdig wilt gebruiken.

Let op dat sommige programma’s altijd 1 connectie gebruiken. Als je daarnaast aan de newsclient 8 connecties toekent, ontstaat er een probleem.

Er kunnen problemen met de beveiliging zijn ontstaan. In dit geval raden wij aan om Spotnet opnieuw te installeren. Het beste kunt u Spotnet eerst grondig de-installeren met bijvoorbeeld een gratis programma als Revo Uninstaller. We geven u deze informatie als een extra service. Deze extra service is niet bedoeld als aanbeveling van dit programma. We raden u aan om zelf onderzoek te doen over dit programma. Eweka is niet geaffillieerd aan dit programma en we aanvaarden dan ook geen enkele aansprakelijkheid voor de manier waarop dit bedrijf opereert.

Op http://www.binaries4all.nl vindt u een goede Nederlandstalige handleiding voor usenet in het algemeen, alsook over installatie en configuratie van alle mogelijke software voor usenet.

Oplossingen voor de meeste problemen vindt u onder 'Support' op http://www.eweka.nl/nl/support/

Account informatie: 'Mijn Eweka' op http://www.eweka.nl/myeweka/ Technische vragen: uitsluitend via het Technisch Support Formulier op http://www.eweka.nl/nl/support/form/
Chat support voor alle vragen: Chat Support Financiële vragen: via het Technisch Support Formulier of telefonisch naar (+31) 072 8500 777

Met vriendelijke groet,
Eweka Support

Dus nog steeds geen oplossing!!!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer