Eweka: Eigen reactie is niet te zien
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 02 mar 2012, 15:14
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Eweka: Eigen reactie is niet te zien
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nod32
Met welk programma download je?: AlBinz
Wanneer begon je probleem?: Afgelopen weekend
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een reactie bij een spot plaats, kan ik hem op dat moment zien, als ik spotnet opnieuw opstart is mijn eigen reactie niet meer te zien.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nod32
Met welk programma download je?: AlBinz
Wanneer begon je probleem?: Afgelopen weekend
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een reactie bij een spot plaats, kan ik hem op dat moment zien, als ik spotnet opnieuw opstart is mijn eigen reactie niet meer te zien.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Eigen reactie is niet te zien
Hoi Williewaus,
Als je je reactie naar een paar uur nog niet ziet staan,
dan heb je waarschijnlijk het zelfde probleem als de mensen in dit topic 430 error reacties ophalen
Als je je reactie naar een paar uur nog niet ziet staan,
dan heb je waarschijnlijk het zelfde probleem als de mensen in dit topic 430 error reacties ophalen

-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Eigen reactie is niet te zien
Zelfde probleem, viewtopic.php?f=3&t=4913 Ook Eweka.
Dutch heeft het probleem opgelost door de instellingen van uploadserver aan te passen. Helaas is het (nog) niet duidelijk wat hij precies veranderd heeft, misschien kun je dat in dat topic nog eens vragen aan hem!
Dutch heeft het probleem opgelost door de instellingen van uploadserver aan te passen. Helaas is het (nog) niet duidelijk wat hij precies veranderd heeft, misschien kun je dat in dat topic nog eens vragen aan hem!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 sep 2011, 13:51
- Usenet: eweka
- Internet: kpn
Re: Eigen reactie is niet te zien
je uploadserverinstellingen veranderen.(c/data/spotnet/servers xml).
Nu ingesteld op Eweka.
Eweka-serverinstellingen verwijderen(alleen bij de update-server!!!!(ook gebr.naam en wachtwoord).
Ziggo-serverinstellingen invoeren(ook gebr.naam en wachtwoord van Ziggo)
Eweka-instellingen voor de reader en download-servers blijven ongewijzigd!!
Succes.
Nu ingesteld op Eweka.
Eweka-serverinstellingen verwijderen(alleen bij de update-server!!!!(ook gebr.naam en wachtwoord).
Ziggo-serverinstellingen invoeren(ook gebr.naam en wachtwoord van Ziggo)
Eweka-instellingen voor de reader en download-servers blijven ongewijzigd!!
Succes.
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: Eigen reactie is niet te zien
Nadeel van deze oplossing is dat via Ziggo het ipnummer in de header word vermeld.
IP nummer zichtbaar in Spotnet
IP nummer zichtbaar in Spotnet
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 01 aug 2011, 11:32
- Usenet: Eweka
- Locatie: Norway / Belgium
- Leeftijd: 75
Re: Eigen reactie is niet te zien
Ik zit eveneens met dit probleem verveeld, en het begint mij stilaan serieus de keel uit te hangen! ELKE reactie die ik plaats, in zowel Spotnet als SpotLite, verdwijnt gewoon in de twilight zone, en dat gedurende al meerdere weken lang! Regelmatig kijk ik het forum er op na en merk ik dat ik niet de enige ben die met het probleem verveeld zit. Toch blijft dat almaar aanslepen! Is er nu echt niemand die dat kloteprobleem kan opgelost krijgen, zeg? 

Gudene Må Være Gale...
-
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
- Leeftijd: 109
Re: Eigen reactie is niet te zien
Klopt helemaal.hjvbft schreef:Nadeel van deze oplossing is dat via Ziggo het ipnummer in de header word vermeld.
IP nummer zichtbaar in Spotnet
Ik heb de tekstserver van mijn provider uit geprobeerd (txtnews.caiway.nl) en een reactie gegeven op een spot en later weer bekeken,en inderdaad het ip-adres enz was zichtbaar in spotnet..

Ik heb nu als header-server txtnews.caiway.nl opgegeven, dit eens proberen want het viel me op dat reactie's van mij, geplaatst bij eweka (free.usenet), niet zichtbaar waren bij eweka maar wel bij caiway (free.usenet).
Vreemde zaak.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1420
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: Eigen reactie is niet te zien
Als iedereen met Eweka en de wel bekende reactie problemen even het "Technische Support Formulier" invult, misschien dringt het dan door bij EWEKA dat er wat moet gaan gebeuren 

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 24 sep 2011, 10:26
Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien
ik snap er niks van heb geen eweka maar tweaknews en het zelfde probleem dan staan ze er wel dan weer dagen niet heel raar ik denk dat het aan spotnet zelf licht
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 02 mar 2012, 15:14
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien
Ik heb Eweka benaderd via het Technisch support formulier, daarop de volgende reactie van Eweka gehad:
We hebben soortgelijke klachten ontvangen van andere klanten. Dit blijkt een bekend issue te zijn met het programma zelf. Onze helpdesk geeft geen support voor specifieke problemen met een newsclient. Indien onze onderstaande algemene support aanwijzingen uw probleem niet oplossen, dan adviseren wij u om de website te raadplegen van de newsclient die u gebruikt.
Fouten ontstaan makkelijk door het wachtwoord. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters. Het wachtwoord kunt u het beste met het toetsenbord ingeven, dus niet kopiëren en plakken.
Een Eweka-account mag met maximaal 8 connecties (lijntjes, bots, threads) tegelijkertijd gebruikt worden, wanneer u er meer instelt zal dit error code 502 opleveren. Ook wanneer u het Eweka-account verdeelt over verschillende computers of programma's dient u de 8 connecties te verdelen wanneer u deze gelijktijdig wilt gebruiken.
Let op dat sommige programma’s altijd 1 connectie gebruiken. Als je daarnaast aan de newsclient 8 connecties toekent, ontstaat er een probleem.
Er kunnen problemen met de beveiliging zijn ontstaan. In dit geval raden wij aan om Spotnet opnieuw te installeren. Het beste kunt u Spotnet eerst grondig de-installeren met bijvoorbeeld een gratis programma als Revo Uninstaller. We geven u deze informatie als een extra service. Deze extra service is niet bedoeld als aanbeveling van dit programma. We raden u aan om zelf onderzoek te doen over dit programma. Eweka is niet geaffillieerd aan dit programma en we aanvaarden dan ook geen enkele aansprakelijkheid voor de manier waarop dit bedrijf opereert.
Op http://www.binaries4all.nl vindt u een goede Nederlandstalige handleiding voor usenet in het algemeen, alsook over installatie en configuratie van alle mogelijke software voor usenet.
Oplossingen voor de meeste problemen vindt u onder 'Support' op http://www.eweka.nl/nl/support/
Account informatie: 'Mijn Eweka' op http://www.eweka.nl/myeweka/ Technische vragen: uitsluitend via het Technisch Support Formulier op http://www.eweka.nl/nl/support/form/
Chat support voor alle vragen: Chat Support Financiële vragen: via het Technisch Support Formulier of telefonisch naar (+31) 072 8500 777
Met vriendelijke groet,
Eweka Support
Dus nog steeds geen oplossing!!!
We hebben soortgelijke klachten ontvangen van andere klanten. Dit blijkt een bekend issue te zijn met het programma zelf. Onze helpdesk geeft geen support voor specifieke problemen met een newsclient. Indien onze onderstaande algemene support aanwijzingen uw probleem niet oplossen, dan adviseren wij u om de website te raadplegen van de newsclient die u gebruikt.
Fouten ontstaan makkelijk door het wachtwoord. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters. Het wachtwoord kunt u het beste met het toetsenbord ingeven, dus niet kopiëren en plakken.
Een Eweka-account mag met maximaal 8 connecties (lijntjes, bots, threads) tegelijkertijd gebruikt worden, wanneer u er meer instelt zal dit error code 502 opleveren. Ook wanneer u het Eweka-account verdeelt over verschillende computers of programma's dient u de 8 connecties te verdelen wanneer u deze gelijktijdig wilt gebruiken.
Let op dat sommige programma’s altijd 1 connectie gebruiken. Als je daarnaast aan de newsclient 8 connecties toekent, ontstaat er een probleem.
Er kunnen problemen met de beveiliging zijn ontstaan. In dit geval raden wij aan om Spotnet opnieuw te installeren. Het beste kunt u Spotnet eerst grondig de-installeren met bijvoorbeeld een gratis programma als Revo Uninstaller. We geven u deze informatie als een extra service. Deze extra service is niet bedoeld als aanbeveling van dit programma. We raden u aan om zelf onderzoek te doen over dit programma. Eweka is niet geaffillieerd aan dit programma en we aanvaarden dan ook geen enkele aansprakelijkheid voor de manier waarop dit bedrijf opereert.
Op http://www.binaries4all.nl vindt u een goede Nederlandstalige handleiding voor usenet in het algemeen, alsook over installatie en configuratie van alle mogelijke software voor usenet.
Oplossingen voor de meeste problemen vindt u onder 'Support' op http://www.eweka.nl/nl/support/
Account informatie: 'Mijn Eweka' op http://www.eweka.nl/myeweka/ Technische vragen: uitsluitend via het Technisch Support Formulier op http://www.eweka.nl/nl/support/form/
Chat support voor alle vragen: Chat Support Financiële vragen: via het Technisch Support Formulier of telefonisch naar (+31) 072 8500 777
Met vriendelijke groet,
Eweka Support
Dus nog steeds geen oplossing!!!