Mijn spot-net ID is gewijzigd
Moderator: Moderator Team
-
Mijn spot-net ID is gewijzigd
Kwam net tot de ontdekking dat mijn Spot-Net ID is gewijzigd.
Gisteren de PC geformatteerd en een schone install gedaan op een andere HD (oude HD is niet aangesloten).
Spot-Net Improver geinstalleerd (ID opgezocht bij mijn laatse spot voor de nieuwe installatie).
Nu is bij mijn oude ID de naam rood en bij mijn nieuw ID niet. (maakt geen verschil of ik de nieuwe of de oude ID invul in Improver)
Het lijkt nu of ik iemands naam/ID probeer te stelen wat uiteraard niet de bedoeling is.
Iemand een oplossing hiervoor?
Gisteren de PC geformatteerd en een schone install gedaan op een andere HD (oude HD is niet aangesloten).
Spot-Net Improver geinstalleerd (ID opgezocht bij mijn laatse spot voor de nieuwe installatie).
Nu is bij mijn oude ID de naam rood en bij mijn nieuw ID niet. (maakt geen verschil of ik de nieuwe of de oude ID invul in Improver)
Het lijkt nu of ik iemands naam/ID probeer te stelen wat uiteraard niet de bedoeling is.
Iemand een oplossing hiervoor?
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Mijn spot-net ID is gewijzigd
Hoi whiteman,
Misschien als je dit topic hoe je ID behouden na schone installatie eerder had gezien misschien wel.
Maar voor nu zou ik geen oplossing weten
Misschien als je dit topic hoe je ID behouden na schone installatie eerder had gezien misschien wel.
Maar voor nu zou ik geen oplossing weten

-
Zoals Ardy zegt: Bij een nieuwe install krijg je een nieuw ID. Wat jij doet is dus niet mogelijk.
Misschien als je ergens nog een backup hebt staan van je oude bestanden?
In het feature request gedeelte is hiervoor al een ticket aangemaakt: tracker.php?p=1&t=428
Misschien als je ergens nog een backup hebt staan van je oude bestanden?
In het feature request gedeelte is hiervoor al een ticket aangemaakt: tracker.php?p=1&t=428
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Heb mijn oude windows HD nog met alle bestanden erop maar krijg mijn oude (originele ID) niet terug.