Zeer goed alternatief maar FTD heeft een database tot 900dagen nu kan die niet overgenomen worden want goed ja veel providers lopen al tot 600 of meer dagen
Of de mogelijkheid om in te stellen hoe lang je de spots wil zien anders mankeer ik niks!
Het aantal spots hangt af van de usenet server header retentie.
Er is door de maker van Spotnet op een bepaald moment begonnen met overnemen van de FTD spots.
Er is toen echter niet begonnen met de oudste spot die FTD had.
De FTD spots vanaf 21-10-09 zijn toegevoegd aan de Spotnet database.
Oudere FTD spots worden dus niet in Spotnet gevonden. Hier is weinig aan te doen.
Deze spots alsnog toevoegen zou ervoor zorgen dan de spotdatum in Spotnet niet klopt met de werkelijke Spotdatum.
Dit lijkt me duidelijk.
Heb ik nog wel een paar vragen.
Nu komt er telkens als ik spotnet aan zet of als ik bijwerk een stukje database bij.
Hoe groot kan de database worden?
Kan ik ergens instellen dat de database stopt met groeien of verder terug gaat dan een bepaalde tijd?
Ik ben er zelf wel achter dat je het .spots bestand kan inkorten maar ik denk dat dat niet voor iedereen handig is.
Ik krijg geen "oude" spots van 2009, de oudste zijn van eind 2010.
Moet je hiervoor iets instellen, ik heb gewoon het programma gedownload en geinstalleerd, verder geen aanpassingen gedaan.
Het valt me ook op dat als ik in het "zoekscherm" een titel intik, dat er een lijstje verschijnt, maar als ik dan een keuze maak (in het zoekscherm) dan krijg ik soms geen items te zien.
Misschien heeft het hier iets mee te maken?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.