backup links automatisch in Spotnet openen via NZBGet?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: astraweb
- Internet: upc
backup links automatisch in Spotnet openen via NZBGet?
Sinds onder de motorkap van Spotnet SABnzb vervangen is door NZBGet, worden backup links naar nzb bestanden niet meer automatisch in Spotnet geopend. Toens SABnzb nog gebruikt werd, werden bij mij backup links netjes automatisch in Spotnet geopend en in de wachtrij gezet zodra ik op de link klikte. Sinds SABnzb vervangen is door NZBget werkt dat niet meer; ik moet nu eerst de nzb link opslaan en dan handmatig in SABnzb openen (geen idee hoe ik ze in NZBget zou moeten openen want dat programma kan ik nergens op mijn computer vinden). Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.132
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: astraweb
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: webroot
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Problemm begonnen sinds SABnzb vervangen is door NZBGet.
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds onder de motorkap van Spotnet SABnzb vervangen is door NZBGet, worden nzb's in backup links niet meer automatisch in Spotnet geopend.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Zoeken in forum en op internet of iemand zelfde probleem en mogelijke oplossing heeft.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.132
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: astraweb
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: webroot
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Problemm begonnen sinds SABnzb vervangen is door NZBGet.
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds onder de motorkap van Spotnet SABnzb vervangen is door NZBGet, worden nzb's in backup links niet meer automatisch in Spotnet geopend.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Zoeken in forum en op internet of iemand zelfde probleem en mogelijke oplossing heeft.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
Re: backup links automatisch in Spotnet openen via NZBGet?
martinvans, Spotnet v2.0 heeft zijn eigen topic voor problemen, vragen en wensen.
Stel je vraag in het Spotnet v2.0 topic, daar wordt ook meegelezen door de makers.
zie: viewtopic.php?f=1&t=7386&start=2000
Stel je vraag in het Spotnet v2.0 topic, daar wordt ook meegelezen door de makers.
zie: viewtopic.php?f=1&t=7386&start=2000
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)