Toevoegen van 2de nieuwsserver
Moderator: Moderator Team
Toevoegen van 2de nieuwsserver
Goedendag,
is er een mogelijkheid om een 2de nieuwsserver toe te voegen? Nee, kan dit erin gemaakt worden?
Groeten Gerben
is er een mogelijkheid om een 2de nieuwsserver toe te voegen? Nee, kan dit erin gemaakt worden?
Groeten Gerben
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: Toevoegen van 2de nieuwsserver
Het is nog niet mogelijk. Het kan erin gemaakt worden alleen het topic waar je wensen en suggesties kan plaatsen zit dicht omdat er nu al teveel staat.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Je kunt wel je NZB's openen in een aparte newsreader, ga naar Bewerken --> Downloadknop --> NZB openen/opslaan. Is het trouwens niet mogelijk om sabnzb in te stellen dat hij wel 2 servers heeft?
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
- Contacteer:
Dat is wel mogelijk, als je naar instellingen gaat en dan naar servers kun je daar meerdere Servers toevoegenMr.Cartmenez schreef:Is het trouwens niet mogelijk om sabnzb in te stellen dat hij wel 2 servers heeft?

-
Zombymario schreef:Dat is wel mogelijk, als je naar instellingen gaat en dan naar servers kun je daar meerdere Servers toevoegenMr.Cartmenez schreef:Is het trouwens niet mogelijk om sabnzb in te stellen dat hij wel 2 servers heeft?
Ik weet niet welke versie jij hebt, maar in de laatste versie 1.5.6 staat er geen "servers" bij "instellingen".
-
- Contacteer:
Maar ik had het ook over SABNZBD+, of hadden jullie het daar niet over?Hersendood schreef:Zombymario schreef:Dat is wel mogelijk, als je naar instellingen gaat en dan naar servers kun je daar meerdere Servers toevoegenMr.Cartmenez schreef:Is het trouwens niet mogelijk om sabnzb in te stellen dat hij wel 2 servers heeft?
Ik weet niet welke versie jij hebt, maar in de laatste versie 1.5.6 staat er geen "servers" bij "instellingen".
-
Een extra nieuwsserver is zeker makkelijk voor mensen die geen pay server gebruiken maar bijvoorbeeld ziggo( met een datalimiet) zij kunnen dan bijvoorbeeld just4today als backup gebruiken.
Verder niets dan lof voor de snelle ontwikkeling van Spot-net
Verder niets dan lof voor de snelle ontwikkeling van Spot-net
-
Dat is wel mogelijk, als je naar instellingen gaat en dan naar servers kun je daar meerdere Servers toevoegen
[/quote]
Ik weet niet welke versie jij hebt, maar in de laatste versie 1.5.6 staat er geen "servers" bij "instellingen".[/quote]
Maar ik had het ook over SABNZBD+, of hadden jullie het daar niet over?[/quote]
Oh jawel hoor staat er gewoon bij ik gebruik de rus om snel de headers op te halen (xml file aanpassen)
als reserve server heb ik ziggo waarbij ik in sabnzb 3 connecties heb ingesteld omdat spotnet er een nodig heeft, en nog een paysererver met de de volle 8 draadjes, meerdere servers kan prima.

Ik weet niet welke versie jij hebt, maar in de laatste versie 1.5.6 staat er geen "servers" bij "instellingen".[/quote]
Maar ik had het ook over SABNZBD+, of hadden jullie het daar niet over?[/quote]
Oh jawel hoor staat er gewoon bij ik gebruik de rus om snel de headers op te halen (xml file aanpassen)
als reserve server heb ik ziggo waarbij ik in sabnzb 3 connecties heb ingesteld omdat spotnet er een nodig heeft, en nog een paysererver met de de volle 8 draadjes, meerdere servers kan prima.