Langs deze weg wil ik jullie even laten weten dat ik als allround gebruiker (SN/SL/SW) nog steeds heel tevreden ben met deze mooie FTD vervanger.
Vele mensen maken nog steeds intensief gebruik van jullie geweldige prog, dat in een recordtijd ontwikkeld is en netjes door middel van updates/versie veranderingen, steeds stabieler is geworden.
Hoewel er regelmatig problemen optreden bij gebruikers, zijn wij nog steeds in staat om het grootste gedeelte aan problemen op te lossen dankzij ons team, maar zeker niet te vergeten : Onze gewaardeerde Forum Gebruikers!
Helaas is het wel zo dat Spotnet ernstig vervuild is geraakt sinds het verlies van FTD, echter kan ik me daar niet aan storen, domweg blijven er altijd aso's op het internet, en ben ik altijd van positieve inzichten vervuld, en zie in de toekomst al die troep nog wel verdwijnen.(eens gaat de lol eraf lijkt me

Dankzij de structuur van jullie prog is het ook gelukt voor diverse ontwikkelaars om mooie add-ons te maken, die spotnet tot een ontzettend veelzijdig programma hebben laten doorontwikkelen!
Mijn Respect en Dank hiervoor!
Tevens wil ik hierbij benadrukken, zonder jullie als ontwikkelaars, waar hadden we nu geweest in deze donkere Usenet tijden?
Spotnet heeft net zoals de voorganger geschiedenis geschreven , en dankzij de inspiratie van jullie zijn ook SpotLite & SpotWeb ontstaan, kortom voor ieder wat wils

6 Maanden & 25 Dagen ben ik nu actief op spot-net.nl , en als het aan mij ligt nog veel langer!
Just my way of saying :