Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8 Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: ziggo Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: probleem onstond na installatie Geef een beschrijving van je probleem: ik kan niet inloggen met mijn ziggo gegevens, ik krijg telkens de foutmelding dat mijn wachtwoord of username niet juist is XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[quote][/quote]
-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 dec 2011, 22:02] --
Gebruik het hoofd email adres en het wachtwoord dat hierbij hoort.
Voor de Ziggo site kan een ander wachtwoord gebruikt zijn. Deze 2 zijn niet automatisch het zelfde.
helpt dit? ziggo nieuwsgroepen
Je moet niet je gebruikersnaam/wachtwoord gebruiken waar mee je inlogt op mijnziggo waar je bv. Je factuuroverzicht en mijn producten kunt bekijken.
schakel anders even je virusscanner,en firewall even tijdelijk uit,helpt dit?
oke,
fijne kerst
Je moet niet je email-adres, maar de naam van de (hoofd)account invullen. Dus dezelfde gegevens die je ingevuld hebt bij je mailprogramma. Kijk dus even bij de instellingen van outlook-express of een ander mailprogramma wat je gebruikt wat je daar hebt staan. Ook het bijbehorende wachtwoord heb je nodig. ziggoforum inloggen
is het ondertussen al gelukt bun?
hoi ardy, daar ben ik weer.Fijne kerst gehad?
Het werkt nog steeds niet.Ik heb zelfs al mijn gegevens aangepast bij ziggo, maar het heeft niet mogen baten.
misschien ligt het aan mijn comp.
gr bun
heb je al via de ziggo helpdesk gecontroleerd of je de juiste gegevens gebruikt? ziggo heeft nl meerdere newsservers zie hier; https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/ en heeft het in het verleden wel gewoon gewerkt?
groetjes
martin
ik heb ziggo al eens gemaild met de vraag waarom ik niet kan inloggen bij spotnet.
dit was het antwoord
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over inloggen op Spotnet.
Helaas geven wij geen ondersteuning op Spotnet omdat wij niet weten hoe dit werkt. Wij kunnen u wel melden dat om dit te kunnen gebruiken u onderstaande gegevens moet hebben:
- newsserver: news.ziggo.nl
- ziggo e-mailadres
- wachtwoord van uw ziggo e-mailadres
Heeft u verder vragen over foutmeldingen in Spotnet en het opstellen van dit programma raden wij u aan om contact op te nemen met Service+. Service+ helpt u bij alle elektronicaklusjes waar u nét even geen tijd voor heeft, geen verstand van heeft of geen zin in heeft.
De Service+ adviseur geeft u graag telefonisch advies, of helpt u door uw computer op afstand over te nemen. Als u dat wilt. Service+ is een extra service van Ziggo en is dus niet gratis. Daarom geeft Ziggo u eerst een helder overzicht van de kosten voor deze service.
veel verder kom ik daar dus niet mee, want dat heb ik allemaal geprobeerd.
Het is trouwens voor het eerst dat ik spotnet wil gebruiken
goed om te weten dat je spotnet nu voor het eerst wil gebruiken, neem dus ook maar aan dat je dus verder eigenlijk geen ervaring hebt met usenet?
is misschien een open deur maar heb je hier al gekeken? daar is hetzelfde probleem al vaker aan de beurt gekomen; http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=336
ja had het al gezien, maar ik kom er niet aan uit.
ik ga spotnet verwijderen en nogmaals opnieuw downloaden en installeren, zodat alles er weer even vers opstaat
-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 dec 2011, 21:39] --
dit vind ik op mijn c-schijf in het mapje spotnet, klopt dit?
news.ziggo.nl.dbs
Dat lijkt me juist, dat is de database. Ik neem aan dat je nu spots in het programma kunt zien?
Kun je nu ook downloaden? Of krijg je nog steeds een foutmelding? Zo ja, hoeveel connecties heb je ingesteld? Je mag er namelijk maar 4 gebruiken bij Ziggo.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.