MainWindow_loaded: Code 11: Acces is Denied
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: tweaknews
- Internet: telfort
MainWindow_loaded: Code 11: Acces is Denied
Ik krijg deze error op een W7 x64 machine.
spotnet is geinstalleerd als admin maar ik werk vanuit een non-admin account.
als ik spotnet als admin run, krijg ik deze error niet.
spotnet heb ik op dezelfde manier manier geinstalleerd op een vista x64 en 2 andere W7 pc's en daarop kan ik spotnet wel zonder problemen als normal user runnen.
enige verschil tussen deze pc's is dan de 'probleem' pc al een SABnzbd server heeft draaien.
spotnet is geinstalleerd als admin maar ik werk vanuit een non-admin account.
als ik spotnet als admin run, krijg ik deze error niet.
spotnet heb ik op dezelfde manier manier geinstalleerd op een vista x64 en 2 andere W7 pc's en daarop kan ik spotnet wel zonder problemen als normal user runnen.
enige verschil tussen deze pc's is dan de 'probleem' pc al een SABnzbd server heeft draaien.
W7 x64
XAMPP 1.7.3
XAMPP 1.7.3
Re: MainWindow_loaded: Code 11: Acces is Denied
kan het zijn dat je draaiende servertje al je lijnen naar je news server open heeft staan en dat spotnet dus geen toegang meer kan krijgen?
kan je sabnzbd eens uitschakelen of met minder lijntjes laten werken en dan nog een keer proberen?
kan je sabnzbd eens uitschakelen of met minder lijntjes laten werken en dan nog een keer proberen?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
je geeft de oplossing zelf al aan, gewoon als admin runnen 

-
ik heb 1 thread gereserveerd voor spotnet en ik krijg de error ook als ik niet met de andere SAB aan het downloaden ben.gerstr schreef:kan het zijn dat je draaiende servertje al je lijnen naar je news server open heeft staan en dat spotnet dus geen toegang meer kan krijgen?
als het echt daar aan zou liggen, zou ik de error eigenlijk ook als admin moeten krijgen.. denk ik.
hehehe.. da's meer een work-around dan een oplossingBasdej schreef:je geeft de oplossing zelf al aan, gewoon als admin runnen

W7 x64
XAMPP 1.7.3
XAMPP 1.7.3
-
Hoi,
ik heb hetzelfde probleem. Ik kan het programma ook niet installeren als ik gewoon inlog met een gewone user account op windows 7 32-bits. Heb het programma daarna geinstalleerd als administrator en draait ook goed onder administrator. Maar als ik als gewone user login (ander account onder w7) dan krijg ik na het downloaden van headers ook de foutmelding MainWindow_loaded: Code 11: Toegang geweigerd. Moet toch geen probleem zijn om als een andere user een programma op te starten. Gaat met alle andere programma's ook. Zou toch fijn zijn als 1 van de ontwikkelaars hier eens naar zou kunnen kijken. Probleem is makkelijk te reporduceren door programma met ander user account op te starten dan degene die het geinstalleert heeft.
ik heb hetzelfde probleem. Ik kan het programma ook niet installeren als ik gewoon inlog met een gewone user account op windows 7 32-bits. Heb het programma daarna geinstalleerd als administrator en draait ook goed onder administrator. Maar als ik als gewone user login (ander account onder w7) dan krijg ik na het downloaden van headers ook de foutmelding MainWindow_loaded: Code 11: Toegang geweigerd. Moet toch geen probleem zijn om als een andere user een programma op te starten. Gaat met alle andere programma's ook. Zou toch fijn zijn als 1 van de ontwikkelaars hier eens naar zou kunnen kijken. Probleem is makkelijk te reporduceren door programma met ander user account op te starten dan degene die het geinstalleert heeft.
-
het vreemde is ook dat ik op een vista x64 machine wel zonder problemen van uit een normal user account kan werken met spotnet.
het liefst zou ik zien dat de database gewoon in de programfiles/spotnet map (of een map naar keuze) zou zitten en niet in de progdata map.
je kan dan de hele zooi op een usb stick gooien en meenemen.
het liefst zou ik zien dat de database gewoon in de programfiles/spotnet map (of een map naar keuze) zou zitten en niet in de progdata map.
je kan dan de hele zooi op een usb stick gooien en meenemen.
W7 x64
XAMPP 1.7.3
XAMPP 1.7.3
probleem bekend en geregistreerd - workaround bekend - laten we draadje afsluiten
dit draadje gaat op slot
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb