Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welke Internet Provider heb je?: lijbrandt Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset nod32 Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven Wanneer begon je probleem?: vanaf 1 december Geef een beschrijving van je probleem: Kreeg de melding dat de verbinding geweigerd wordt dor de server (932) Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De nieuwste spotnet erop gezet, op een ander PC geprobeerd. geen resultaat. Niets veranderd aan PC of aan verbinding, verder geen problemen met provider Schone installatie: Ja XML bestand.:
als ik de fout melding google kom ik dit tegen
932
The connection time limit for the user has been reached.
vertaald is dat je account verlopen is ,ik zou als ik u was contact opnemen met eweka
en het probleem voorleggen.
ik hoor het graag van je,succes
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.