Spotlite 1.0.8 is uit
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
-
Re: Spotlite 1.0.8 is uit
Changelog:
* Optie om binnenhalen spammeldingen uit te zetten (voor gebruik met providers waarbij headers free.willey ontbreken of corrupt zijn)
* Instellingen worden nu in de database map opgeslagen i.p.v. in het register. Makkelijker te backupen.
* Officiele portable versie
* Bug verwijderen oude spots opgelost.
* Bij aanklikken "update" knop worden bestaande spots niet meer groen weergegeven.
* Aantal genres toegevoegd.
Hulde aan de maker, werkt perfect
* Optie om binnenhalen spammeldingen uit te zetten (voor gebruik met providers waarbij headers free.willey ontbreken of corrupt zijn)
* Instellingen worden nu in de database map opgeslagen i.p.v. in het register. Makkelijker te backupen.
* Officiele portable versie
* Bug verwijderen oude spots opgelost.
* Bij aanklikken "update" knop worden bestaande spots niet meer groen weergegeven.
* Aantal genres toegevoegd.
Hulde aan de maker, werkt perfect

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
Bedankt hiervoor. Heel handig!Brambo schreef: Instellingen worden nu in de database map opgeslagen i.p.v. in het register. Makkelijker te backupen.
Waar kan ik deze vinden? -> never mind, al gevonden op: https://bitly.com/bundles/spotlite/1Brambo schreef: Officiele portable versie
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Bedankt gaan we deze is proberen bedankt voor het werk , tijd, en energie wat jullie er in steken

-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Ziet er goed uit. Tot nu toe werkt hij nog perfect. Helemaal met de nieuwe Nostalgie skin (viewtopic.php?f=68&t=2678#p37475)
.

-
okee top
maar: kan ik deze over mijn 1.0.7 heen installeren?
/edit: blijkbaar niet want bij headeren van spam meldingen blijft ie dan vast staan op 66400 van 66409. Programma reageert niet meer.
//edit: wat wel lukt is een clean install van 1.0.8 en mijn bijgewerkte database terugzetten zodat ik alles vanaf 2010 heb.
Maar de hamvraag: als ik een clean install doe, hoe krijg ik de huidige watchlist die nu dus in het reg staat over in de database bij 1.0.8?
maar: kan ik deze over mijn 1.0.7 heen installeren?
/edit: blijkbaar niet want bij headeren van spam meldingen blijft ie dan vast staan op 66400 van 66409. Programma reageert niet meer.
//edit: wat wel lukt is een clean install van 1.0.8 en mijn bijgewerkte database terugzetten zodat ik alles vanaf 2010 heb.
Maar de hamvraag: als ik een clean install doe, hoe krijg ik de huidige watchlist die nu dus in het reg staat over in de database bij 1.0.8?
FT-wie?
-
-
@Bugmenot...Kan je aub een nieuw topic hiervoor aanmaken en de SRT invullen aub.