Time-out
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 17 feb 2011, 07:54
Time-out
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spot-net
Wanneer begon je probleem?: sinds vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Bij alles wat ik doe krijg ik de melding
Kan geen verbinding maken.
Kan geen verbinding maken met de server: er is time-out opgetreden
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spot-net
Wanneer begon je probleem?: sinds vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Bij alles wat ik doe krijg ik de melding
Kan geen verbinding maken.
Kan geen verbinding maken met de server: er is time-out opgetreden
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 nov 2011, 14:13
- Internet: KPN
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 nov 2011, 16:21
- Usenet: spotnet
- Internet: Ziggo
Re: Time-out
Ik dus ook, snap er niets van, gister moest ik het wel een paar keer proberen, maar daarna kreeg ik toch verbinding, vandaag dus niet.
Enig idee hoe dit kan en nog belangrijker? Hoe het te verhelpen is?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 nov 2011, 16:29] --
Ik dus ook, snap er niets van, gister moest ik het wel een paar keer proberen, maar daarna kreeg ik toch verbinding, vandaag dus niet.
Enig idee hoe dit kan en nog belangrijker? Hoe het te verhelpen is?

Enig idee hoe dit kan en nog belangrijker? Hoe het te verhelpen is?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 nov 2011, 16:29] --
Ik dus ook, snap er niets van, gister moest ik het wel een paar keer proberen, maar daarna kreeg ik toch verbinding, vandaag dus niet.

Enig idee hoe dit kan en nog belangrijker? Hoe het te verhelpen is?
-
- Berichten: 1705
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Time-out

anders even met een paysever proberen,

-
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:13
- Locatie: Netherlands
- Leeftijd: 47
Re: Time-out
Ook ik heb last van de foutmelding(groep kan niet geselecteerd worden 500 ). Ligt volgens mij idd aan ziggo. Hebben denk ik storing.
One falls, one rises from the ashes.........
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 nov 2011, 16:06
- Usenet: Quicknet/XLNed
- Internet: Ziggo
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 nov 2011, 16:21
- Usenet: spotnet
- Internet: Ziggo
Re: Time-out
Idd, wij hebben Ziggo, aarrghhh, je wordt gek van hen
, misschien toch tijd om over te stappen!
Maar weet iemand al hoe dit kan worden opgelost? ( zonder payserver)

Maar weet iemand al hoe dit kan worden opgelost? ( zonder payserver)
-
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 16:31
- Locatie: in een klein dorpje
- Leeftijd: 53
Re: Time-out
Ik heb ook Ziggo en helaas hetzelfde probleem
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 nov 2011, 20:54] --
Trouwens na een paar keer op bijwerken te klikken pakt hij hem nu wel. Het lijkt erop dat alles het bij mij weer doet.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 nov 2011, 20:54] --
Trouwens na een paar keer op bijwerken te klikken pakt hij hem nu wel. Het lijkt erop dat alles het bij mij weer doet.
today is life, tomorrow never comes
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 nov 2011, 16:21
- Usenet: spotnet
- Internet: Ziggo
Re: Time-out
Gister dacht ik dat ook even
,nog een film kunnne downloaden, maar vanmorgen is t dus weer mis! 


-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 apr 2011, 16:32
- Usenet: lightning
- Internet: tele2
Re: Time-out
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: spotnet heeft goed gelopen, heb pc opnieuw moeten installeren, problemen bij het opnieuw erop zetten. 5 dagen
Geef een beschrijving van je probleem: geeft de melding, kan geen verbinding maken met de server; er is een time-out opgetreden.
De eerste keer installatie geen probleem, server gegevens ingevuld, en hij laad alle posten zonder probleem. maar na het afsluiten, en weer opstarten bovenstaande melding.
Heb m nu 3x opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem 1e keer niks aan de hand bij opnieuw opstarten bovenstaand probleem.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: forum gelezen, het ip adres geprobeerd ipv naam. mapjes in programdata verschoond etc.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: spotnet heeft goed gelopen, heb pc opnieuw moeten installeren, problemen bij het opnieuw erop zetten. 5 dagen
Geef een beschrijving van je probleem: geeft de melding, kan geen verbinding maken met de server; er is een time-out opgetreden.
De eerste keer installatie geen probleem, server gegevens ingevuld, en hij laad alle posten zonder probleem. maar na het afsluiten, en weer opstarten bovenstaande melding.
Heb m nu 3x opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem 1e keer niks aan de hand bij opnieuw opstarten bovenstaand probleem.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: forum gelezen, het ip adres geprobeerd ipv naam. mapjes in programdata verschoond etc.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="===" Username="" Server="news.lightningusenet.com" Type="Headers"/> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="===" Username="" Server="news.lightningusenet.com" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="===" Username="" Server="news.lightningusenet.com" Type="Uploads"/> </Spotnet>