Harddrives..
Moderator: Moderator Team
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Harddrives..
Heeft iemand ervaring met deze drive ? : http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=20
Ik ben namelijk van plan om 2 van deze schijven te kopen, maar doet deze schijf wat hij belooft?
MVG
Gup
Ik ben namelijk van plan om 2 van deze schijven te kopen, maar doet deze schijf wat hij belooft?
MVG
Gup
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Re: Harddrives..
De velociraptors zijn leuke beestjes (zowel de dinosauriër als de hdd). Ze doen wat ze moeten doen. Advertenties zijn altijd overdreven, dus "the best" en "the fastest" en "the awesomestomfgwtfbbq" mag je overslaan.

-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
ahh ok,
Helaas vind ik weinig results (feedbacks) , maar ik ga er 2 bestellen
Bij mijn laatste poging tot iets knaps te vinden kwam ik op deze uit, juist omdat ze sata 3 zijn, zodat ik in December dit jaar eindelijk mijn 12 core kan fixen op een razendsnel mobo, deze wil ik ook voorzien van 24 gb 1866 MHz geheugenbanken (ddr3/pc150000), qua videokaart ben ik er nog niet helemaal uit eigenlijk, iig iets wat waanzinnig power kan leveren
Helaas vind ik weinig results (feedbacks) , maar ik ga er 2 bestellen

Bij mijn laatste poging tot iets knaps te vinden kwam ik op deze uit, juist omdat ze sata 3 zijn, zodat ik in December dit jaar eindelijk mijn 12 core kan fixen op een razendsnel mobo, deze wil ik ook voorzien van 24 gb 1866 MHz geheugenbanken (ddr3/pc150000), qua videokaart ben ik er nog niet helemaal uit eigenlijk, iig iets wat waanzinnig power kan leveren

-
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Home & Office use; word, excel, powerpoint oh en outlook natuurlijk
msn is te zwaar voor deze bak. Ik zou ook linux installen zodat je niet zonder ram komt te ziten

Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
Sowieso linux. Ik zit momenteel lekker op mn laptop met debian. Gamen doe ik wel op mn PC bak