krijg spotnet ineens niet meer geopend
Moderator: Moderator Team
-
krijg spotnet ineens niet meer geopend
Hoi,
Ik heb 'n probleem. Heb Spotnet gedownload en alles goed geinstalleerd. Alles werkte perfect, maar nu wil ik opnieuw inloggen en ik duw me werkelijk een ongeluk op de shortcut, maar ik krijg 't niet meer geopend. Wat doe ik fout?
Alvast bedankt voor de hulp.
Pyr
Ik heb 'n probleem. Heb Spotnet gedownload en alles goed geinstalleerd. Alles werkte perfect, maar nu wil ik opnieuw inloggen en ik duw me werkelijk een ongeluk op de shortcut, maar ik krijg 't niet meer geopend. Wat doe ik fout?
Alvast bedankt voor de hulp.
Pyr
-
- Leeftijd: 41
Re: krijg spotnet ineens niet meer geopend
Dan staat Spotnet waarschijnlijk nog open. Kijk even in je taakmanager onder processen. Spotnet.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
topic tag vergeten, aangepast, en spotnet afsluiten via taakbeheer, en bij de volgende keer spotnet afsluiten via bestand->afsluiten.
-
Nee, ik heb via taakbeheer alles netje afgesloten, dat had ik al zien staan op het forum en geprobeerd. Ik voelde me (zonder zoon die achter me staat te zuchten omdat ik geestelijk blond ben) ineens een slimme brunette. Was reuze trots op mezelf, maar voel me nu dan weer een eerste klas oen.
-
Ondertussen is het me gelukt. Heb 't framework geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart. 

-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer: