Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.5.0 Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welke Internet Provider heb je?: aon Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: Ik heb spotnet gedownload Geef een beschrijving van je probleem: Ik woon in oostenrijk en in de lijst van providers staan alleen nederlandse....betekent dit dat ik geen gebruik kan maken van spotnet hier in oostenrijk?? XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Elke gewenste usenet server kan in Spotnet ingesteld worden.
Kies dan als provider "Anders...". Dit kan met Bewerken, Provider, Anders...
Server : news.aon.at
poort: 119
Werkt alleen op het eigen netwerk.
Als er een 502 melding gegeven word zit het ipnummer niet in de pool die gebruik mag maken van de server.
Neem dan contact op met de support afdeling.
Als een usenet provider bereikbaar is via tracert dan kunnen de meeste in Spotnet gebruikt worden.
Om problemen te voorkomen kan beter Spotnet 1.7.6 gebruikt worden dan een oudere versie.
Spotnet kan je overal ter wereld gebruiken, het is gewoon software en land onafhankelijk.
Verder begrijp ik het even niet, hoezo staan er alleen maar Nederlandse providers?
Lightningusenet staat er bij versie 1.7.6 ook in en dit is toch ook een usenetprovider in Oostenrijk.
Dus zou je met een payserver abo bij hen probleemloos gebruik moeten kunnen maken van Spotnet.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.