spotnet downloadsnelheid

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Raffi
Answers: 0
Usenet: onsbrabantnet
Internet: onsbrabantnet

spotnet downloadsnelheid

Bericht door Raffi »

Ik kan downloaden tegen een vrij constante snelheid van 150KB/s maar niet hoger terwijl mijn geteste downloadsnelheid 25.34 Mbps. Wie kan mij helpen welke instelling ik moet wijzigen om sneller te kunnen downloaden?
Verder kan ik maar 1 download tegelijkertijd binnenhalen terwijl mijn instellingen meerdere downloads toe zouden moeten staan. Ook hiervoor graag hulp?
Ik download via onsbrabantnet news groepen en dat is ook mijn provider.
gesplitst ivm off topic
- MariaK

hjvbft

Re: spotnet download

Bericht door hjvbft »

Er word één bestand tegelijk gedownload met meerdere verbindingen (als dit ingesteld is).
Er worden dus niet meerdere bestanden/ downloads gelijktijdig gedownload.
Downloaden via Spotnet is trager als via een apart programma.

Topic over OnsBrabantNet.

servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven

Optie 1: Alleen OnsBrabantNet gebruiken en alles via Spotnet doen.

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.
Bewerken, Downloadknop, Downloaden = NZB word geopend door SABnzbd die bij Spotnet zit.

Optie 2: Alleen OnsBrabantNet gebruiken en alles via Spotnet doen behalve downloaden.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.
Bewerken, Downloadknop, NZB opslaan = NZB word opgeslagen en kan in een ander programma geopend worden.
Nadat de nzb opgehaald is Spotnet sluiten en een ander programma starten. Stel in dat programma 4 verbindingen in.

Optie 3: Alleen OnsBrabantNet gebruiken voor downloaden via Spotnet.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="andere server instellen" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.onsbrabantnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="andere server instellen" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Bewerken, Downloadknop, Downloaden = NZB word geopend door SABnzbd die bij Spotnet zit.

Vervang de "andere server instellen" door bijvoorbeeld servers die staan in dit bericht.
Sla het stuk van Hitnews over. Niet elke server is geschikt voor plaatsen berichten.
Ook is de kans groot dat het ipnummer in de header word gezet bij het plaatsen van een bericht.

GameUnit
Leeftijd: 47

Re: spotnet downloadsnelheid

Bericht door GameUnit »

Laat je even weten of het is opgelost ?

Mvg. GameUnit.
One falls, one rises from the ashes.........

ManiaK

Re: spotnet downloadsnelheid

Bericht door ManiaK »

Laatste reactie in dit topic is meer dan 5 dagen oud.
Daarom :locked:
Heropenen?
Geen probleem, stuur me een PB
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer